*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Nej, det gör det nog inte tyvärr. Det verkar vara en VIP-tjänst.
Nej, det gör det nog inte tyvärr. Det verkar vara en VIP-tjänst.
Hej Jin,
Fertility Friend sätter inte ut ägglossningen förrän du har haft 3 dagar i sträck med höga temperaturer så imorgon kommer du alla gånger att få ett heldraget sträck.
Det stämmer bra att det är i den tråden du lägger in din länk till FF och BIM-dag om du känner för det.
Usch vad deppigt det var här. Jag kan ju bara ansluta mig i klubben fast jag toppar den med hästlängder. Vi har försökt i snart 5 år, har aldrig sett ett plus. Har gjort 7 IVF:er och en äggdonation utan att lyckas.
Nu går jag hos en TCM akupunktör sedan 9 månader tillbaka. Jag tempar varje cykel och dricker örtmedicin, har blivit expert på allt vad temperaturer heter och hur en cykel bör se ut.
Tack, vad gulliga ni är!
Vi kämpar vidare och det verkar som jag börjar få hyfs på min cykel. Har haft en period nu där lågtemperaturfasen var så gott som borta men nu börjar det rätta till sig. Har dock inte för vana att skriva in mig på BIM-listan då det känns som mission impossible.
Vi siktar på att göra ett nytt IVF-försök till våren när jag får klartecken från min akupunktör.
Folikelfasen är lågtemperaturfasen, dvs perioden innan ägglossningen. Progresteronet ökar ju efter att embyrot har fäst därav ännu högre temperaturer. Klart du kan våga hoppas om tempen går upp ytterligare.
Tänk vad olika det kan vara!
Ni klagar på att ni får ägglossning sent och jag hade gjort vad som helst för att slippa få den för tidigt varje månad, mellan dag 10-12. Aldrig att nån av oss får vara nöjda.