Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Killnamn.
Alfred, Måns, Algot, Melker, Oskar, och alla slags dubbelnamn är fult.
Tjejnamn
Siri, Sigrid, Tuva, Tindra, Saga. Dubbelnamn är fult även på tjejer tycker jag.
Föruomt helt uppenbart fula namn som Gert, Bert och Gerda, dubbelmnan samt alla dessa Thindra, Cassandra Chewin(?) så NINJA! De va en som som startade en tråd om ville ha namn förslag till NINJAS syskon. Jag o en till föreslog Judo o Karate. Hon blev skit förbannad! O då kan man ju tänka så här: Om de två första komentarerne är ironiska/taskiga, hur kommer flickstackarn ha det i verkliga livet? Kul o heta Ninja om man är, tjock,ful och har noll karisma?
Varför välja namn som barnet verkligen riskerar att bli retad för?
Föruomt helt uppenbart fula namn som Gert, Bert och Gerda, dubbelmnan samt alla dessa Thindra, Cassandra Chewin(?) så NINJA! De va en som som startade en tråd om ville ha namn förslag till NINJAS syskon. Jag o en till föreslog Judo o Karate. Hon blev skit förbannad! O då kan man ju tänka så här: Om de två första komentarerne är ironiska/taskiga, hur kommer flickstackarn ha det i verkliga livet? Kul o heta Ninja om man är, tjock,ful och har noll karisma?
Varför välja namn som barnet verkligen riskerar att bli retad för?
Killnamn.
Alfred, Måns, Algot, Melker, Oskar, och alla slags dubbelnamn är fult.
Tjejnamn
Siri, Sigrid, Tuva, Tindra, Saga. Dubbelnamn är fult även på tjejer tycker jag.
Kevin, Cevin, Cewin (du fattar)
och
Engla
Tobias, Andreas, Sebastian. Kan absolut inte med de namnen(sorry). Tycker de låter så fjantiga.
Flicknamn kommer jag inte på några nu.
Kasper Maximilian Alexander och Sebastian är riktigt fula namn
Cassandra
Mårten och Robert.
Pernilla och Camilla.