Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Ahahah det är hysteriskt roligt att nästan alla namn jag tycker är fina är med, jag älskar alla gamla namn, men avskyr dom "nya" namnen som William, Kevin mfl. Mona är också skitfult, hade en elak fröken som hette så!
Robin, Kevin
Reneé, Desiré, Aron, Nikolina....
Desirée är ju faktiskt inte alls fint
Agata. (Tycker att det låter som "Ragata" av någon anledning )
Doris
Killnamn: De flesta Y-namn går bort. Inte för att de är direkt fula, och inte för att jag asocierar dem med kåkfarare eller dyl (som hävdats i forskning), utan för att jag snarare asocierar dem med rödbrusiga lantisar i 40-årsåldern som jobbar på mack ) Inget fel i det, men det är inget namn jag skulle välja till min son.
En kompis ville döpa en ev. pojke till Buster. Hennes sambo var helt emot det. Jag höll på sambon
Som "tur" var, fick de en tjej.
min farbror heter Per-Yngve hoppas ingen apar efter de. stackars stackars. min far heter iof Bengt-Olof å jag vet inte om de är så mycke bättre. annars är ju cleas-christian en favvortit hihih.. nu va ju de namn på vuxna men dom har ju vart barn dom å.. =)
Rolf.... borde ta mig tusan klassas som barnmisshandel att döpa sitt barn till det. Berta är ju nästan på samma nivå men i mitt tycke ändå snäppet bättre.....
Hallå, sluta nu, det fulaste ever måste ju vara Tor-Ulf. Hör ni? Tor-Ulf.
Huvva!
kevin