• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • fuzzyvannelli

Theo
    Kevin
    Liam
    Milo
    Neo
    Melvin

Cassandra
    Tuva
    Tindra
    Stella
    Emma (tråkigt så man kan spy)
    Ebba  (Emma med nästäppa)

• Loon

Vet en lite pojk i Norge som fick namnet... GLÖR ?! Förvånad Funkar ju inte alls...

Tyckte inte heller mina norska vänner som också undrade hur föräldrarna tänkte där..

• alvaereva
    Loon skrev 2010-09-10 09:13:18 följande:
    Vet en lite pojk i Norge som fick namnet... GLÖR ?! Förvånad Funkar ju inte alls...

Tyckte inte heller mina norska vänner som också undrade hur föräldrarna tänkte där..
    :-O Det var VERKLIGEN hemskt!
  • Bellini

Vet en som ville döpa sitt barn till Adolfina Stallina Lenina.....fick avslag. Sicket pucko.

Alla dessa nytillkomna namn som Tindra, Nova, Novali, September, Isadora....bara hallå....

Älskar gamla namn såsom Astrid, Karl, Erik, Ella......osv

• HäxanSurtant3

Rutger, Roger,Jimmy, Stellan,Orvar,Benny;Kenny,Klas,Kent,mfl mfl mfl.......!

Matilda,Jane,Bodil,Ursula,Märta,Rakel, mflmfl mfl.....................!

Samt så klart att Wt namn med fjantiga stavningar....men dem idds jag inte ens räkna upp.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Bellini
    Morrhår skrev 2010-09-10 09:21:52 följande:
    Dakota.
    Hörde en mamma ropa på sin unge, Dakååta!
    Ha ha ha, herregud!
    Stackars tös..=) HA HA
  • Gothica

Jag vet en som har två söner som heter Clas och Aron - det är verkligen gräsliga namn i mitt tycke! :( Tjejnamn... Min mormor heter Majken. Det är ju inte så vackert precis... Gillar heller inte gamla tant-och gubbnamn!

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.