Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: så fin Selma blev i sina kläder . jag tycker förresten ert hus ser fint ut, älskar den där lila fondväggen . jag drömmer att få ett eget hur där man kan fixa som man vill, men alla har ju inte det största instresset av sån't heller o det är väl tur att vi alla är olika .jag såg bilden på bloggen på arvid, men minns inte om jag kom ihåg att kommentera, det syntes verkligen tydligt att det är tänder . hur lyckades du hålla upp läppen så länge så du kunde ta en bild??
jo ångest har jag haft rätt mycket sen igår då jag blev dålig, kommer som ett brev på posten .
pilea: jo det var väldans skillnad på ert badrum från före o efter, men det verkar ju som att du har öga för sån't där .
jo men det är ju så, skillnad om jag själv skulle slarva något, men för det mesta så städar jag upp efter honom. jag är inte superpedantisk längre, men jag tycker det är så onödigt att han går förbi ställen där saker ska vara o lägger de på något helt fel så man får gå tillbaks med det...
madde: förstår att ni gick dit, inte kul att gå i backar som gravid . joo du sa att du var så less på honom, hoppas bara han kan avlasta dig mer. oftast hör man bara ord, men så sker ingen förändring på annat vis ju även om det är skönt att höra deras uppskattning.
ja det kan ju vara en tandsing som är på väg .
blueroose: kul att få höra lite om dig . så bra att du ska återuppta studierna, mao lite distansstudenter i tråden . jag pluggar dock på högskola på distans nr jag inte är mammaledig..
nä nu väntar sängen, hoppas skruttan sover längre än 4.30!!