Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Madde: vilken tur att du kan få lite svamp ändå . jo han äter ju dubbelt så mycket som en annan gör.iofs rör han väl sig 10ggr så mycket oxå .
Ain: kom till att tänka på att du får väl säga till om du är i Uppsala nån längre visit någon gång för då kanske vi kan ses??
va kul att du hittade saker på loppis . skulle faktiskt vilja köpa en gåstol till Linn eftersom hon älskar hoppgungan o skulle säkert vilja komma framåt med en gåstol, tror faktiskt hon skulle knna fixa det redan. va kul att Miriam uppskattade den iaf . Noah är helt hopplös, han lägger sig i babysittern eller under babygymmet...
men gud vilket härligt väder ni verkar haft o att ni kunnat ha benjamin i bara blöja . riktigt avis, här var dte iofs lite sol ute en pyttestund, men det märks verkligen att hösten är här för gott...
tekakorna blev jättegoda iaf . lät Noah leka med en liten degklump o han höll på i köket..jag gick för att sätta mig en pyttestund då jag blivit trött o jag hörde ett annorlunda ljud från köket så jag kollar till honom o då har han plockat fram sockerströaren och strör socker i bunken o på hela bänken och håller på med en sked o grejer . vi dammsugade köket senast imorse, men det syntes inte efter denna dag .