Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

xgirl: dom sa inget till digom att öka dosen till den dubbla om du märker av PMS iaf?
    mysig helg ni haft
    ja jaghar med tänkt tanken om det kan vara borreilia och jag läste symtomen herrejisses vad mycket man kan få av den lilla ohyranSkrikandes får väl se vad läkaren säger ska se om maken snart är hemma för då ringer jago kollar om dom har en tid i em eller i morgon bitti, jag mår ännu sämre nu och febern har stigit till 39,1 det är ett under att jag kan sitta upp ju!!
    var tvungen att kolla på någon av barnen om termometern visar fel och abbe har 37,8 då ville ju freya och alwin medkolla såklart och freya har 38,1 och alwin 37,8 frågade då fredde om jagfick kolla honom o nä han hade ingen feber så då måste den juvisa rätt!!!

frågade om fredrik kunde passa dom små medans jag tog en dusch gu vadskönt det var o få duscha!! orkar ju ingenting så bara att resa sig o ge barnen lite o äta gör mig helt slut  

• 7 michelingodingar

am zandra: ja fästingar är ena pestdjur usch!! men jag skulle bli väldigt förvånad om det var pga det som jag mårsom jag gör, sköterskan jagprata med frågade om jag hade varit ute o ätit o blivit sjuk av det men nä jag har ju inte det heller!!

nä jag fattar inte att jag orkar ståpå benen ens detbrukar jag inte göra när jag har så här hög feber därförsom jag vartvungen att kolla om termometern verkligen kunde visa rätt

fasen vad jobbigt med dina sömnproblem och äta beroendeframkallande medicin vill man ju inte heller

hur gick det för dan idag?

Pilea: men shit är ett stockholmsnr som ringt min mob både igår en gång och idag en gång men när jag gogglade det så stod det "blacklist" och att det var försäljare så då antogjag att det inte kan vara dom iaf!!

men har du mailat den där rebecca nu då? om inte annat kanske du kan inboxa hennes mail så kan jag maila henne med

• 7 michelingodingar

xgirl ja min läk saattom jag inte skulle känna någon skillnad så skulle jag ta dubbeldos nästa gång men jag har inte behövt det!!

åh härligt att din mamma tog selma en stundGlad

• 7 michelingodingar

pilea: vad fin lampan blev där i hörnet
    kan även tala om att fam.annorlunda har ringt idag

am zandra suck han låter som alfons åberg "ska bara" så irriterande förstår att du blev arg när han inte ens kunde slänga kläderna i tvättkorgen!!

xgirl:jäklar vilken promenad du får idag då

hos läkaren så visade blodprovet eller urinprovet ingenting crp visade 16 men det är ju inget att tala om så urinen skickas på odling annars är det bara o vänta ut skiten troligen något virusjag fått, mådde jättebra i går kväll med panodil i kroppen så jag hoppades det skulle gett sig idag men strax innan 06 fick jag ge mig upp då hade jag 39 grader igen
    plocka i mig panodil och så åkte vi till willys och storhandla.

fick sen ett telesamtal här så håll  tummarna så kanske ni får se oss dom kommer nästa vecka för hembesök o intervju under inspelning

• 7 michelingodingar

ain:

am zandra:ja det återstår att se först var det intervju över telefonen och efter den skulle hon utvärdera o vi skulle gå vidare o inga problem hon valde på en gång bad oss prata igenom detta med barnen o återkomma men som jag sa vi har redan pratat om detta ju så då bestämdes det att jag skulle maila över foton på oss i olika sammanhang tills i  morgon(vilket är skit för jag får det inte att funka ) och sen så ringer hon imorgon igen om vilken dag dom kommer nästa vecka

ja hade något visats så hade man ju fått en förklaring på febern men inte då jag hoppas den ger sig snart,har ju lovat barnen att åka till leos lekland ju!!

usch jobbigtatt behöva höra det där ska bara hela tiden

tråkigt att inte besöket gav något mer än så idag!!
    hoppas snuttisen funkar för fröken nu

• 7 michelingodingar

pilea:vi får väl se, det är visst en massa hysh hysh kring detta så hoppsan att jag skrev något härTyst

ja jag funderar på om jag kan ha någon bakterie i underlivet men funderar på om inte crp borde visat något då.....
    ja ja idag är febern nere på 38,2 såjag hoppas den ger sig

igår var agathon inte rolig,han totalvägrade sova inte ens i bilen somnade han så em varhan ju så grinig!!

idag fyller Fredrik 15 år Hjärta

• 7 michelingodingar

xgirl:ojj du är inte dålig som gick den promenad med barn packning o vovve
    haha gulligt arvid lät ska kolla bloggen sen
    visst ärdet spännande shit  attinte få prata om det ghaaa håller på o bli knäpp ju
    tackar å freddes vägnar

pilea: tjoohooo grattis vad roligt vi ska plugga samma sak till hösten då får vi peppa varandra
    tackar å freddes vägnar

ja igår var han helt omöjlig agathon!!
    haha jasså så max har kommit på hur han ska göra nu gosigt agathon gör oxå slängpussar på sitt vis o han smackar omhan vill ha något

har varit på lite utflykt idag och köpte det här på rean så förut kostade 4 dynor 750 kr nu gav vi samma pris för 5 dynor plus en duk till

• 7 michelingodingar

pilea: ja visst är det jysk kollade på den duken som du gjorde tavlan av men valde den här istället
    är du inte klok börja så där sent o slipa då sov jag sen ett par timmar tillbaka

am zandra: visst kan jag väl det
    tack gillade dynorna skarpt o duken passade så bra till
    jo då agathon sov bättre igår i bilen under våran utflykt och idag har han sovit ett par timmar på fm

har du intefått veta någonting angskolan än?

härligt att Linn accepterade den nya snuttisen, underlättar ju en del o do kan ta fler än en enda just!!
    skönt att mötet gick bra på nätverkshuset och hoppas mötet på soc angkontaktfamiljen går bra idag!!

i morgon kommer mina svärföräldrar hit samt barnens ena kusin med sin sambo ev beror på omhon får jobba och så komer min syrra,hennes sambo och vår mamma hit såvi ska äta lite sill o färskpotatis o vaniljpannacotta till efterrätt och fira fredrik. EV så kommer vi ta en dagstripp till skara sommarland på midsommardagen då alexandra är där med svägerskan o hennes familj+ en familj till så ja vi får se beror väl på lite hur jag mår eftersom febern inte gett sig än och ev om någon vill ta agathon så vi kan koncentrera oss på de andra, tror agathon är lite för liten för detta nämligen o då blir en av oss helt låsta vid honom ju.
    vår ekonomi varinte den bästa denna månad då maken fick ca 4000-5000 kr mindre denna månad mot vad han fått de senaste månaderna

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)