Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl: "kram på dig" jobbigt när det är så där har du sagt till honom när han sätter sig med datorn el mobilen att det faktiskt inte är klart? ibland verkar det som attkarlar öht inte ser vad som eg behöver göras. Vi hade det "problemet" förut att jag såg vad som behövdes göras och maken gjorde det inte så när han bad mig att säga till istället för att gå och sura för att han inte såg så blev det bättre men visst kan jag tycka att han borde se vad som behöver göras
jobbigt att duoch selma bara bråkar oxå, vad är det ni bråkar om? är det småsaker så kanske du kan "välja" dina strider med henne???
Glittrax:men vännen vad i hela friden ärdet som händer med dig? be dom kolla värdena som am zandra skriver så där ska du ju inte behöva ha det!!
låter tyvärr som att du dessutom hamnat i tvåbarns chocken se till att få massorav hjälp av nära o kära så du får lite vila!!
am zandra: ehh ok såbara för att ett barn har autism så går föräldern ner i tid..... men innan dom fick ett ord på problemen så kunde dom ju jobba ......det där låter helt sjukt visst kan jag förstå om man väljer att gå ner i tid när man har barn med en svår problematik men det är nog långtifrån alla som gör det!! jag gjorde det då rakt inte när vi fick freddes diagnos jag behövde komma ifrån hemmet och allt kring honom och jag har ju pendlat mellan att jobba allt från 50% upp till 100% och det har funkat alldelles utmärkt!!
nä vetdu gör det som ni känner passar er bäst och får er att funka som familj!!
tror det är bra att du inte var lika lugn somdu brukar utan visa vad DU/NI vill det är vad det faktiskt handlar om inte vad DOM vill och tycker!!
haha vet inte om frukosten är så trevlig när dom drar igång så där det är ju oftast bara frukosten det händer kan tänka mig attdetkan bero på att fredrik då inte har medicin i kroppen så han är ju mer högt än lågt!!
bläää har så ont ab mensvärk och skiten sitter vid äggstockarna så det är jätteömt och tuttarna är som värsta spända jättemelonerna kan inte menshelvetet komma så jag slipper ha det så här den borde kommit som igår men det kan oxå dröjja ända tills nästa torsdag innan den kommer suck jaja bara jag inte kommer emot något så går det an
här kommer en före bild av filippas blivande rum iaf ni får vrida huvudet eller datan just nu sover abbe där då juniorsängen stod där inne
här kommer det en bild på fondväggen
ni får blunda för stöket ska fixa det i em ska köpa plafonder och sätta på väggen så hon får något lyse i sitt rum då vi inte har någon kontakt i taket eftersom väggen som delarav rummet sitter precis förden sen vill hon ha 2 såna där vågiga speglar från ikea såfår se vad vi kan hitta
så här ser det ut nu när vi fått färg bakom fläkten oxå
och här är dörren nu klar med färg o allt blunda liteför barnen har precis satt sina fina avtryck med gegga och så får ni vrida huvvet eller datan