Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl:ja vi testar detta systemet så får vi väl se han kom hem igår och var glad för han klarade fysikprovet iaf!!
problemet är att datorn han spelar på är även hans skoldator där alla hans skoljobbligger så han måste ha datorn hur eller hur och sitta här nere så vi övervakar honom går inte eftersom vi har 4 små som tjattrar och springer runt så då störs han enormt av det och blir arg för att han inte får ro och sitta uppe med honom går inte heller för då har jag ingen som kollar dom små eller så är dom med upp och härjar annars har vi tänkt på det oxå!!
nej vad tråkigt att ditt humör är i botten igen vad jobbigt för dig!!
kan förstå att du ledsnat på att han sover på soffan
am zandra:tur du skrev att gud inte var gud i den bemärkelsen för jag läste länken och tänkte shit vilken rappakalja har hon nu blivit itutad hoppas verkligen detta kan hjälpa dig med mycket!!
Glittrax: med freya gick slemproppen 3 veckor innan hon kom och den höll på i en veckas tid att släppa innan det slutade upp. kan ju hoppas det är påg snart för dig du har juen deltecken iaf!!
ain:tack för länken den tråden läste jag faktiskt för ett tag sen och tänkte jävlar vad pengar den ungen fårinte konstigt att han presterar så bra då tänkte lite att där presterar han ju inte för att HAN VILL utan föratt han får så in i helsikes bra betalt
frågan är ju hur det slutar jag kan tänka mig att det blir ett jobb somhan eg öht inte alls vill jobba med och gåri väggen sen!!
jaa vi har ju försökt allt med sonen och detta kändes som en sista utväg för oss vi vill ju bara att han ska få ett G iaf så han har möjlighet att kommain på gymnasiet!!
usch ja min syster ringde senare och värdet var lågt (jag skrev ju att då skulle dom göra en operation men jag skrev fel det skulle stått högt värde så op dom henne) hur som så var värdet lågt och nu fick hon åka hem och ska dit på onsdag igen för dom såg att livmodern var vidgad iaf men dom såg inget foster däremot såg dom att det satt något på äggstocken som ett bebishuvud med vatten runt om förklarade syrran men dom kunde nu inte säga varken det ena el det andra så på onsdag ska domse om det finns något foster för det kunde vara såååå tidigt men det känns som att greppa efter en nål i en höstack enda pos nu är ju att är det ett utomkvedes så påbörjas ju den stora utredningen nu då är det ju 3 MF hon fått så då får dom ju hjälp iaf!! men fan vad jag lider med henne