Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: guuuu så lika Noah och Linn ärvarandra nu söta ungar iaf
fy fasen det där med att dom biter är inte roligt vi har haft fullt sjå att först få abbe att sluta bita freya och sen tog ju alwin efter och började ju bitas!!
Ja det var riktigt otäckt med olyckan och fy vad rädd jag var för o köra bil sen igen, än idag så blir jag jättenervös om någon kör upp tätt bakom mig så då brukar jagförsöka hålla till kanten så dom kan köra om fortast möjligen!! värst var väl alexandra efter olyckan i flera månader så var hon precis likblek när vi skulle åka bil och hade så ont i magen så hon grät
vi fick ca 30.000 kr för bilen men dom pengarna betalades ju ut till verkstaden för att räta ut bilen så vi såg aldrig dom pengarna ens!!
ang tandborstningen så är mina likadana så jag låter dom stå och gno med borsten själv först och sen borstar jag tänderna och abbe,freya och alwin gapar ju så det går bra men agathon får man trixa lite med och peta in ett finger så han gapar lite
xgirl: vad kul med liseberg eller universeum dit skulle jag med vilja åka vi har pratat om att ev ta med dom stora till liseberg nu i aug men får se vad som händer och sker framöver.
vi har faktiskt inte en blekaste OM eller VAD för straff han fick men maken trodde att han blev av med körkortet iaf.
phuu idag började maken jobba igen så nu är hans semester slut!! i helgen har vi tapetserat om vardagsrummet, ljusgråa väggar med en svart fondvägg det är lite motiv i fondväggen så den är ju inte helt kolsvart sen målade vi taket vitt och valven svarta och så ska vi ha svarta golvlister och svarta foder runt fönstret det blir sååååå himla bra, det finns lite bilder i bloggen på när vi river men ska försöka lägga in bilder på hur det ser ut nu fast vi har ju inte fått dit listerna än och så ska jag försöka bestämma hur vi ska möblera och vart jag sätta grejjerna på väggen!!
vi var in på biltema och köpte varsin elmotorcykel åt abbe och alwin och freya fick en sån där springcykel men åhhh freya ångrar att hon valde den och vuill ju med ha en sån motorcykel så det har varit lite ledset från hennes sida