Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl: vännen ta det lungt (säger en annan ) men det blirinte bättre av att du stressar upp digså där och försök släppa pressen om att ha det städat påett visst sätt du mår bara dåligt av den pressen ju!! klagar dom så är det bara fråga vad som hindrar dom från att göra det åt dig
kul o kunna fynda lite och 50 kr var ju ett kanonpris!!
haha arvid tycker väl du ska ta körkortet
evanor: grattis till ida i efterskott ja nu är uppgiften gjord och inskickad iaf såfår vi se vad läraren säger om den!!
blev hemma idag med sa till att nästa runda får uno ta alltihopa så får vi dela det på så vis och tur varväl det för han ligger antagligen med magsjuka han har sprungit på toa några gånger och nu kom han traskandes med en hink likblek och gick o la sig men vad fan jag måste till skolan i morgon har ett prov då och 2 prov till som jag missat och måste ta igen undra om man får lämna barnen på dagis i morgon även om han spyr idag(vilket han inte gjort än men man vet ju inte) jag haringen annan som kan ta barnen ju
suck ja mensen är ett kapitel för sig här jag tog den där depotvagiatorien (något nytt som jag aldrig sett förut 1 sån som man stoppar in och så avsöndrar den lite dag för dag istället för att behöva pilla in 3 st såna där) men fortf ingen mens!!!