Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
glittrax: tack . förstår att ni byter läkare, är ju skitdåligt att hon inte sköter sitt jobb
. har tyvärr dykt på fler dåliga läkare än bra..hoppas det löser sig med intyget!! jag tänkte faktiskt på förvärkar, jag fick som såna och typ ilningar som gick så där som du beskriver det. men om du är orolig så ta o ring din bm!!
jodå du får gärna låna henne till att riva ut garderoben, vill lova att det tar max 2 minuter för henne att riva ut kläder ur en garderob .
madde: härligt med kalas o att han fick så mycket kläder . ja precis och jag säger som vanligt att jag har 3 barn istället för 2 att plocka undan efter, Dan är nog värst av dom alla!!
ain: tror huset kommer till att bli jättefint, så stort . jag såg bilderna, så stor Miriam ser ut till att vara o jag tycker Benjamin är väldigt lik henne
. kan man komma på besök sen då när ni fixat hus??
x-girl: grattis till lånet, låter ju underbart . härligt att ni kan börja köpa på en gång!! ja du, jag känner mig just nu som en levande diskmaskin så en sån vore verkligen tidssparande. att din kbt-terapeut såg att du var ledsen betyder bara att hon är riktigt bra, tror du nämligen är en sån som kanske håller allt inom dig?? du är värd att ha henne som stöd, så härligt
. ja du, jag tror den där människan var puckad..
barbamamma: haha, ja man känner sig lite elak som säger så, men det är ju mestadels sant, om hon ser att någon har kvar på tallriken så vill hon ju oftast ha bara för att . lät förresten gott med brunpotatis, berättade till Dan så det blir nog att testa framöver
. fy för magsjuka, men usch, stackars flicka som fått sån elakartad canceer som spridit sig
.
Noah är söt för han säger alltid att han vill sova prick kl 18. jag har ta mig tusan suttit o gråtit sen ungarna gick o lade sig. en vän ringde som tur var o pratade lite. sen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, men Gävles Högskola har lagt ner alla sina lärarutbildningar. så det var därför denna kurs jag skulle gått nu i vår skulle försvinna, vilken jäkla bra info . Dan har iaf fattat att jag mått riktigt dåligt här idag o han har kramat mig, fått mig till att kämpa när jag fått panikångestattacker o liknande o så överraskade han mig med ugnsstekt banan med mjölkchoklad o sen glass. älskar honom så mycket, tänk om bara livet vore liiiite enklare. nu säger han åt mig att jag måste sova o han har nog rätt, känner mig som en urvriden skurtrasa..