Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
oj vad ni skriver här idag då .
barbamamma: ååh va kul med en sån löneökning . härligt att ni får in såpass mycket pengar även om de kommer försvinna snabbt igen!!
ja men då verkar han inte haft hur ont som helst, men ändå, stackars ungar .
jo det lustiga är att jag tyckte hon var mer stabil just när hon lärt sig ställa sig upp, men nu slänger hon sig hit och dit och verkar så himla orädd. konstigt det känns efter Noah som kunnat heta försiktig i förnamn .
x-girl: nä jag tror inte riktigt han förstått helt att han ska börja på nytt dagis. tror allmänt att allt blivit lite konstigt och annorlunda så jag tror han förstår att vi flyttat iväg och att saker inte kommer bli som de varit innan så jag oroar mig lite inför inskolningen, men får hoppas det går bra. jodå, det kommer en del ur Linn's mun, hon kan säga mamma, pappa, hej och nej. ibland säger man jaaa till henne, då svarar hon neeeej . kul hon är, hihi.
förstår att ni är less på Arvids förkylning, hoppas den snart ger med sig!!
glittrax: men så jobbigt med all halsfluss, låter ju jättekonstigt att det gått i så många omgångar. vi har ju iofs haft extra nojjiga fröknar så vi har ju inte fått ha Noah på dagis när han gått på pc-kur...
vår lägenhet är 89,5kvm stor nu . nä Dan ska ta nya sköldkörtelprover snart så får man se om han fortfarande ligger på dåliga värden...
trist att det strulat så med overallen, säljaren verkade inte ha koll alls ju .
ang namn så tycker jag Wilmer, William och Wilma är fina namn, om vi skulle fått en 3:a så skulle det nog garanterat bli något av det iaf .
Pilea: jo Vilda skulle vara ett passande namn, tycker Linn låter lite mesigt med tanke på vilken tuff brud hon är .
härligt att det kommer gå såpass fort att få klart köket sen .
CA: men nää jag tycker ni borde kontakta hyresgästföreningen som sagt om ni är med i det så har inte hyresvärden rätt till att lägga alla renoveringar på hyran. stackars Elias, men ni har inte testat ringblomssalva?? det har Dan tagit mycket på sina eksem o det är väl det som hjälpt bäst trots att han fått riktigt starka kortisonsalvor utskrivna av läkare.
härligt att du kommer i dina gamla byxor . mina jeans kom jag i jättesnabbt och nu är de typ minst en storlek för stor så jag vill hemskt gärna shoppa lite till mig själv snart
.
var inte liiiite ni skrivit här idag . ang förlossningsserier så hade jag på en kanal igår i bakgrunden och plötsligt var en förlossning där och jag vart så oförberedd att när kvinnan började skrika så började jag gråta, den där panikkänslan sitter fortfarande i mig så jag lär väl aldrig kunna se på såna serier
. och jag som älskade att titta på sån't innan Noah föddes, så konstigt det kan bli.
tittar lite på skid-vm, medan Noah tittar på Shrek på sin tv och Linn leker i hans rum . vi har röjt som tusan här idag så nu ser iaf köket helt okej ut
. det värsta blir väl vardagsrummet, vi har bara hälften så stort förråd i källaren så jag vet inte hur man ska få undan allt än
.