Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra:skönt att du känner dig bättre o kunnat fåbehålla maten iaf!! tycker man är helt slut i flera dagar efter magsjukan så det är inte konstigt om du blir slut o svett av o hålla på
ja här är det väl den berömda vinterkräksjukan barnen åkt på för fy fan magsjuka har dom haft men jag har aldrig varit med om dess like
vi har gett alwin proviva, vatten, saft,läsk,oboy, nyponsoppa allt som bara går o dricka men inte ett smack har han fått behålla han är så medtagen, blek och "hålögd" och sveper glas efter glas som kommer upp lika fort nu under dom senaste 2 timmarna så har han fått behålla lite grann iaf men efter några glas så kommer en del upp hela vår vardagsrumsmatta är totalt nerspydd då jag fick ligga på soffan med alwin inatt han vägrar o spy i hinken och far runt som en propeller när skiten kommer nu har lexan varit o köpt vätskeersättning som jag ska tillreda o ge
vid 01 inatt la jag mig o försökte sova men så fort man var på väg o somna så spydde alwin så vi harinte sovit nånting och vid 04 hade jag hunnit slumra till men vakna med ett ryck av en helt hysterisk alwin som var ute i köket o drog en stol för o komma åt drickan han var så törstig och helt ifrån sig då han inte fick behålla det
dessutom har agathon åkt på skiten och började spy runt 22-tiden så honom fick maken ta hand om inatt han har dessutom sån fruktansvärd diarre ovanpå kräkningarna som luktar ja det är helt obeskrivligt men fruktansvärt har aldrig varit med om en sån äcklig lukt det är så man nästan spyr rätt ut!!
dessutom har maken jour och gick på den kl 07 idag o går av den i morgon bitti och har redan fått ge sig iväg ett x antal mil hemifrån så jag får re detta själv måtte bara inte nån mer bli sjuk nu