Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
CA: men vilken jobbig kväll du hade Elias låter lite som alwin just nu och han trotsar och ska göra allt själv och får han inte så blir han helt vansinnig!! Jag brukar försöka bita mig i tungan och välja "strider" men det är inte lätt och det händer att jag med tappar tålamodet och skäller och inte blir det bättre för detutan en annan får ettfruktansvärt dåligt samvete
ja fy fasen jag har åkt på skiten och just nu knaprar jag panodil för fullt för att orka hålla ögonen öppna idag fick maken bara varaså godoch stanna hemma jag orkar inte ta hand om barnen
åhh jag vill verkligen berätta men jag får inte och vågar inte då jag misstänker att folk som bor här påorten är inne och läser men jag är så glad för denna person så mycket kan jag säga iaf
xgirl:skulle tro detär nån influensa jag åkt på brukar må lite halvdant när jag blir förkyldmen nu är det värre än på mycket länge och feber är inget jag får i första taget heller.
ja som sagt jag mår så nedrans dåligt och orkar knappt hålla mig uppe har precis fått i mig panodil och ätit lite men är likblek och hostar tills jag nästan spyr
dessutom så hann ju alwin vara 2 dagar på dagisiaf imorse vaknade han med 40,3 i feber och filippa hade feber igår kväll igen 38,4 så nu har jag ring VC för alwin tar sig åt ena örat oxå så dom två ska vara där 15.30 i em freya hade hög feber inatt men nu är hon feberfri och äter bra iaf!!