Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Glittrax:tack men jag tyckte vi blev helflummiga ju dessutom så tycker jag att jag blir stor som ett hus på kort o avskyr därför o visa upp mig och ser allmänt "muppig" ut
nej halsbränna är det inte får se om det ger med sig annars fårjag be min läk kolla upp det.
skönt att det inte fanns äggvita iaf men du borde ju kunna bli sjukskriven för ditt höga blodtryck eller var det medtaget på din sjukskrivning redan? Är väl inte konstigt om du har ångest med allt som varit o din BM verkar ju helt knäppom jag ska va ärlig!! kunde äl kläckt det där tidigare och sett till att hjälpa dig komma till någon annan då
Ca: tagga ner lite o släpp att du måste vara perfekthela tiden vi gillar dig ändå
tack jo det är allt som oftast mysigt med alla barnen men ibland önskar man att man inte hade en enda
Jag tycker oxå om serien familjen annorlunda så kul o se andra stora familjer och hur dom fixar vardagen sen vinklas ju mycket i tv så man får kanske ta saker o ting med en nypa salt men ofta känner man igen sig i så mycket
jo då alexandra var ju med o fick välja presenter så hon var mer än nöjd
ja jag tyckte oxå läk var lite för nonchalant i detta med febern vaddå hur normalt är det att gå med ständig feber en månads tid eg visst vi hade kunnat fått sätta oss i bilen och åkt 10mil redan igår men eftersom proverna var bra o så så kände jag att vi kan ju avvakta lite till då
förskolan var ett steg före mig ang detta med att freyas avd bytt dag på allmän förskola och vi fick välja om vi ville byta dag för abbe och alwins del med så nu ska dom gå månd-onsd istället
dessutom så får alwin komma trots sin förhöjda temp men han är ju hur pigg som inte snorig,hostig utan leker äter och är pigg och glad så då var det ok att han fick komma
igår kväll var jag ju på årets första zumbaträning o nu har dom bytt program o herre jäklar snacka om tempo o nya steg och grejjer det var liksom för snabbt för den musiken så man kunde inte hänga med alls så brasom man ville och dom flesta hade jätteproblem till o hänga med!! till våren ska dom även byta ut ett vanligt zumbapass mot ett zumbapass med hantlar så jag skrev på intresseanmälan kan vara kul det med