Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea:därav min smilegubbe till am zandra klart bästa är o försöka resonera men eftersom det verkar lönlöst så kanske samma teknik som den am zandra anv när hon inlagd funkar igen
kanske är en släng av magsjuka som max åkt på agathon är likadan just nu
suck ja hon irriterar sig på att folk blir sura när hon är ärlig o säger rent ut vad hon tycker men när det sen komer till kritan så är hon precis likadan!! säga att dom behöver inte kommapå kalaset för dom är här så ofta ändå och barnen bryr sig inte iaf eftersom det är så många som kommer sa till henne att hade det varit tvärtom o jag hade sagt o gjort så som hon gör så hade hon gapat och skrikit och skällt utav bara fan o det sa jag till hnne men det kommentera hon inte ens utan i slutändan är det alltid jag som blir sågad utefter fotknölarna och är inte vatten värd
prata med maken förut som kläckte "ja du skulle sagt aha är det PMS dags" han får mig alltid o inse att jag ska strunta i henne och inte lägga energi på henne när hon håller på så men han höll med om att eftersom så många reagerat så borde hon väl ändå ta ett steg tillbaka och fundera över VARFÖR folk reagerat och inte tusan är det pga avundsjuka iaf!! hon håller på o tränar så mycket så hon nästan svimmar och är så himla yr i huvudet så nu gick hon till läk som inte fann något fel utan sa till henne att det med stor säkerhet beror just på att hon tränarså maniskt!! men då mena hon på att det sa läk bara för att han inte hitta några fel hon kan inte ta det som en förklaring!!