Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
ajda, ja nu är det ju försent eftersom vi redan hälsat pa hos dem Jag hoppas ju verkligen att vi inte far det, men det kändes som att det nästan kunde kvitta eftersom vi redan varit sa nära barnet en gang tidigare. Jag hoppas pa att vi, om vi far det, inte far det sa allvarligt eftersom vi redan varit vaccinerade. Jag undrar om du var vaccinerad mot kikhosta? Tydligen vaccinerade vi inte i sverige mot kikhosta under en viss tid, fran 1979 till nagon gang pa 80-talet. Och har man inte varit vaccinerad sa far man saklart den riktigt svara "versionen". Eller fick du den trots vaccinering?
Jag har en kompis här nere som tydligen fick kikhosta trots vaccinering, sa helt omöjligt är det ju inte. Hon rekommenderade det inte heller...
Vad roligt att det blev lyckat med batresan. Fast det är klart, jag kan tänka mig att det kan vara ganska stressigt med barn som springer iväg sadär. Mina barn är likadana
Vad fina rummen blev Xgirl. Selmas rum är ju ett rum för en riktigt stor tjej Och vilka roliga detaljer i Arvids rum. Kan man snurra pa ratten ocksa?