7 michelingodingar skrev 2010-09-09 19:00:55 följande:
hehe jaa jag ska testa det som ALLA pratar om FLUFF det är grädde och sen tar man sitt favvogodis och smälter på låg temp ställer in i kylen minst 6 timmar och sen tar man t det och vispar upp det med elvisp så det blir just fluff ¨så jag ska ha ett lager med ploppfluff och sen hallongrädde på ett lager spackla tårtan med grädde och sen marsipan över stod i affären nu o såg Geisha choklad som jag tycker om och tänkte om jag skulle ta den men äsch ja nu blir det plopp!!
banta äsch i ett annat liv jag skulle eg oxå behöva gå ner men jag äter det jag vill och så har jag börjat träna zumba 1-2 ggr i veckan istället blir bara så deprimerad av o försöka gå ner i vikt och hur som så mår jag mycket bättre av o ha "lite" hull än o vad smal som jag en gång varit!!
ja så där kände ju vi med fredde oxå och det kändes som att allt bara var vårt fel och att vi inte gjorde tillräckligt så när rektorn sa detta så kändes det otroligt skönt o veta att det faktiskt inte alls bara hänger på oss utan faktiskt på andra oxå att han ska klara skolan m.m!! så tänk på det när ni känner att det är ert fel att det är inte det och det hänger på omgivningen oxå att han ska klara saker o ting
Haha, jag har ocksa längtat efter att fa pröva fluff
Och jag älskar bade plopp och geisha och är saa nöjd att COOP i Schweiz har börjat sälja Geisha. Trakigt nog at jag upp tva stora förpackningar de senaste dagarna... (inte sa bra för vikten precis...) Och Plopp blev det en massa da jag var i Sverige för nagra veckor sedan
(och jo Zandra, jag tror du berättat om Dumblefluffet - att du gjort alltsa... Det blev jag ocksa sa sugen pa sa jag kommer ihag
)
Jag har just införskaffat en cd med Zumba och ska försöka mig pa lite hemma. SKulle ha velat ga i grupp, men det var fullbokat
Dessutom lanade jag en bok om GI mat fran min mamma. Jättegod mat faktiskt, och det bästa är att det är ett manadsschema med inköpslista och allt, sa man behöver inte halla pa och planera vilken mat man ska äta utan följer bara schemat. Saa skönt.
Vad bra ända att det löser sig lite med era barn. Jättebra att skolan tar tag i det sa att inte allt ansvar ligger pa era axlar!
Ah, jag har varit saa sugen pa Marängsuisse hela dagen
är inbjuden pa middag i helgen och har sagt att vi tar med nagot, kan man ta med Marängsuisse mantro? Synd bara att mannen inte tycker om det saklart...
Madde: välkommen! Var inte du med i Apriltraden?
Glittrax: vad trakigt att du mar daligt och armbanden inte fungerade
Dumt med blöjträningen pa dagis. En kompis till mig hade en tjej som var torr hemma, men som sedan inte alls var torr pa dagis. Hon vagade liksom inte säga till, eller kunde inte slappna av pa toaletten. Men efter nagra veckor gick det bra för henne med. Sa det gar säkert om ni prövar om ett tag igen!