Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
inne lite snabbt känner att jag hinner inte med o skriva som jag vill har på tok för mycket med läxor,sjuka ungar och kalas o städ osv suck MEN en månad till så är jag klar med skolan sen
am zandra:en stor kram herregud vad jag hoppas att du snart ska få må bra och att slippa ha värden som jojjar så där mycket!! skönt att du kan få hjälp med p-piller!! tänkte faktiskt på det där med Dans sterilisering och hur allt går kring den men ser nu att du svarat på det, jobbigt att han är så svår till att få igång en disskussions kring det bara!!
Glittrax:haha men vaddå pippi som pippi smakar väl lika eller vad duktig hon är med bokstäver freya har inte alls kommit igång med det än men det är något som jag vet att dom kör mycket med på dagis så det kommer väl så småningom!!
mysigt med rörelser från bebisen nu
pilea:ja det var inte en dag försent o få tid till cellprovet kul med babyrytmiken men kan förstå att det känns urlöjligt jag hade nog dragit mig för o gå avskyr o bli så där löjlig
xgirl:stackars liten hur är det med honom nu?
ain: vad skönt att det gick så bra med barnvakten
som sagt känner mig hur stressad som helst och alla dessa måsten som hänger över mig gör att jag vet inte i vilken ände jag ska börja och paniken bara kryper i mig jag blir sur o arg o fräser åt alla här hemma just nu
har 4 kapitel kvar o läsa idag av boken=ca 100 sidor o läsa, sen fyller ju freya stumpan 3 år idag så vi ska ha kalas i kväll och i morgon för henne och här behövs städas och tvättas jag har inte en ren tröja kvar nu tårtan ska göras och så är freya dålig med hosta,förkylning och feber och nu har agathon 39 graders feber oxå dessutom MÅSTE vi ut med jultidningarna som ungarna sålt men dom får re det själva idag!!
dessutom vill maken att jag ska plocka ihop hans jävla kläder o tvätta hans jacka osv för han måste packa i morgon för på söndag em åker ju han på robotutbildningen och blir borta 14 dagar så jag får re allt själv här hemma dessutom ska alwin börja skolas in på dagis på tisdag phuu har inte tid måste fortsätta och få lite gjort här hemma!!