Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
ser ni pratar bebistiden haha jag är nog tvärtom älskar spädbarnstiden även att det kan ha sina nackdelar men varje ålder har sin charm
xgirl: jobbig natt ni haft skönt med en stund för dig själv mina 4 minsta ligger o ska sova nu och jag känner bara hur jag liksom kan pusta ut en stund snart har jag 3 stora som ska trängas med mig o härja några timmar innan dom lägger sig!!
men stackars arvid att det inte vill bli bra med magen,har ni olja i vällingen? alt messmör? agathon hade ju såna problem med sin mage så det kunde gå upp till 8 dagar mellan gångerna hanbajsade så han fick ju laktulos som knappt gjorde nytta till slut gav jag messmör i erästtningen och vips så funkade hans mage skapligt och när jag sen började ge 6 mån välling och hela burkar med mat så sköter han magen jättebra!!
dessvärre så äger jag inte nån fleece och har superdåligt med tröjor framförallt så har jag ingen tjock tröja alls så jag hoppas innerligt att jackan kommer snart
pilea:ja hikmet är snabba med leverans men att det gick så fort för dig att få paketet
am zandra:tyvärr är det inte bara nu hon blivit sån hon har alltid varit sån!! herregud säger jag bara hon kan vara hur go o gullig som helst o hjälpsam men sen kommer det perioder då det fan slår slint i huvudet på henne o det är alltid vid denna tid varenda år!!!
ja nu börjar det bli för jäkla kalltmed sommarjackan bara som tur är så brukar dom inte ha inskolning ute så ofta så detta var nog enda gången får jag hoppas iaf!! på måndag ska jag fågå ifrån och han ska även få äta lunch då!!
idag var han så trött när vi kommit hem så han stod bredvid mig o jag funderade på varför han började putta på mig då stod han ju o SOV
krya på dig,jobbigt med bihålorna!!
näähää dags o ta tagi läxan igen då o hoppas kunna få lite gjort ikväll