Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl:nej jag hann inte dit och även att jag fick telesamtal om att han kollapsat en timme innan han dödförklarades så hade jag aldrig hunnit dit ändå, minns det som igår stod o lagade maten hade abbe nyfödd som var gnällig över allt så honom hade jag på ena armen och alexandra hade en kompis här och maken var på väg hem fick samtal varje kvart och när det gått 45 min o dom inte lyckats så kände jag bara att det är kört och 15 min senare så var han dödförklarad då stod alexandras kompis pappa här i hallen o skulle hämta sin dotter maken fick ta det för jag bröt ihop inne i soffan!!
vad jobbigt att din mammas man dog samma dag oxå för 4 år sen kram tillbaka!!
skönt med lite egentid!!
jag började med välling när agathon var 5,5 månad gammal och då är ju han född en månad för tidigt så korrigerat var han då 4,5 månad jag har gjort så att första dagen har jag bytt ut ett mål dagen efter 2 mål osv och det har funkat kanonbra, har aldrig hållt på o blandat!!
jo jag kan maila läraren men det kan ta flera dagar innan man får ett svar så jag undviker det så mycket som möjligt för jag känner att då blir jag bara ännu mer försenad med allt!!
am zandra:tack, ja det är en dag som jag helst bara vill sova bort
haha tack men jag tror knappast det hjälper han lovade o hjälpa mig som igår kväll men när han insåg att jag inte ens hade hittat ett ämne o skriva om då la han ner men jag har nu hittat ett ämne o skrivit typ 4 rader iaf värst är att word programmet som jag ladda hem är låst så jag kommer inte in där nu o kan skriva i det programmet så jag har fått anv wordpad som vi har på datorn hoppas det funkar nu bara!!
jag uppskattade din hjälp där för det hjälpte mig o bli klar med den uppgiften iaf och jag är nästan helt klar med del B oxå så nu är det bara den där jävla debattartikeln som jag så få ihop!!
jag kan inte minnas att det var det här vi styrde med i svenska B när jag gick gymnasiet!!
men vad jobbigt att hon somnade så tidigt och vaknade så mycket sen hoppas hon sovit bättre inatt!!
vad kul att det kommer så mycket ord från noah nu,det är samma med alwin minst 1-2 ord som är nya hör man varje dag nu
suck agathon fick sova 1 timme för mycket igår och inatt har han hållt låda mellan 01-05 sovit snuttar däremellan bara o nu ska man ju ställa om klockan oxå suck jaja det löser sig inom några dagar!"!
nää läxorna var det visst