Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: nämen gud, vilka söta kläder, så underbart fina . han kommer till att bli så fin ju!! och så söt Selma är, hon är som en blomma på bilden, så fin och naturlig
. Noah ska fotograferas på fredag och jag hoppas ju något på att bilderna blir bättre än förra året. Noah såg nästan drogad ut på de, var inte alls fina
. hoppas bara att han också klarar sig utan att få blåmärken i huvudet tills dess, men det tror jag är för mycket att hoppas på
.
ja 800kr var inte dåligt faktiskt . vi sålde kostymen som Noah hade på bröllopet förra året och den gav vi väl ca 200kr för och nu fick vi 330kr för den! men jag minns ju att vi sa då att det var mycket dyrare att buda på kostymer på tradera än att köpa via bröllopstorget som vi gjorde då. nu köpte vi en kostym till Noah via blocket och den kommer vi ju också kunna få tillbaks lite pengar på när vi säljer
.
barbamamma: nämen stackars din man som ligger så dålig nu då . hur går det för dig o de andra ungarna nu då??
vet inte vad det är med Linn, hon har så löst bajs att jag inte vet vad, uurk!! men hon verkar inte sjuk eller så annars. lite gnällig, men det kan bero på annat..funderar över dessa tänder, men jag vet inte, inte direkt så hon vill öppna munnen frivilligt . sen vet jag inte hur vi ska göra med maten, hon blev jättearg på mig när jag skulle mata henne idag!! hon tog skeden ifrån mig o ville äta själv, men hon är ju så fumlig och när hon såg att jag tog en andra sked o skulle få in den då skulle hon ta den med och så puttade hon in maten själv..fast hon har ju ingen direkt teknik mer än att slafsa i maten delvis med händerna o delvis med skeden och till slut var hela hon kletig. puh, jag blir alldeles svettig när det gäller den ungen
. när hon får smörgås så är hon hur nöjd som helst, samma sak när hon fick en gurkskiva att suga på, men vad mer kan man ge som hon kan äta själv?? hon saknar ju tänder..