Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: din stackare!! hemskt att du också skulle dra på dig mjölkstockning . tur att Andreas kunde vara hemma så du slapp ta o hålla på med så mycket själv när du är sjuk o allt!! krya på dig så mycket.ja folk var faktiskt hemska efteråt också, nä usch, empatin saknas hos en del människor tyvärr!!
glittrax: tycker så synd om dig som ska behöva vara så illamående, att dte inte går över . lergigan brukar hjälpa många iaf så jag hoppas dte hjälper för dig med!! ja suck, det här med sjukskrivningar verkar vara hopplöst, men jag skulle ju iaf försöka om jag vore du..
nä Dan går hemma nu igen . det finns inte så många företag trots allt som kan tänkas ta emot honom, men har vi tur så blir det jobb sen iaf..
ain: skönt att rensa ur lite grann .
barbamamma:pratade med D om att göra oss av med overallen och han sa ja. bara det att han inte tog ut overallen när jag bad honom och vi har praktiskt taget gått o burit på lillfia hela dagen när hon varit vaken (vet inte vad det är med henne) så jag fick kollat först nu. det är märket "tuffer" det saknas huva till den, men annars är den jättefin!! den har ju legat i klädkartong, men nu efter flytt o allt så behövs den nog tvättas så det ska göras. är du intresserad av vintermössa dessutom?? tro jag har nå't killaktigt som ligger nämligen . kan försöka fota o inboxa på fejjan!!
va mysig Agathon är då, lillplutten.
hamyes: ååh va bra att barbamamma tänkte på dig, dumt att inte jag har gjort det. välkommen hit . vet inte om du fick mitt mail, men skönt att du är tillbaks på rätt håll igen. har tänkt på dig gumsan!! fick förresten ditt sms, men va oteknisk jag är så vet jag inte hur man skickar vidare kjedjesms haha. ska få en ny mobil på fredag tror jag o det är mer som en dator, en riktig androidmobil. hoppas jag kommer veta hur jag sätter på den sen iaf .
pilea: nä du, det som försvinner ur huvudet är tyvärr borta för all framtid, men det jag glömmer av kan inte vara så "viktigt", hoppas jag iaf .
haha, ni kanske har nån bajsblöjsgömma någonstans då .
jo ni, Dan fick till o med resan betald av arbetsförmedlingen så han kan vara med imorgon. det är ju så svårt att prata över telefon så Dan och L behöver ju prata om arbetsgrejer och det gick ju arbetsförmedlingen med på. de tycker väl det vore bra att slippa Dan iaf om han fick jobb, en mindre arbetslös där då haha. nä men det är bättre om de är två och kollar och eftersom Dan i såna fall skulle bli chefskock så har han koll på en del som inte hon har. så han blir borta hela dagen och jag lär väl gå som ett nervknippe . sen ta hand om lillskruttan själv ser jag inte fram emot för hon är INTE så gosig o snäll som era ungar är just nu!! fy tusan, hon äter, gnäller och sover, men nu är hon iaf bra i magen igen så hon kan ju inte gnälla för det...hoppas det snart går över!! Noah är också inne i en "rolig" fas där han börjat slåss...