Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag kan inte heller se bilder här i mi i-phone. Det gick ju förut...

• Emmelinan
    ana86 skrev 2011-01-22 20:06:05 följande:
    Michaela Tack så mycket :) ! Och ja det är sant! Har alltid älskat gravida, det är så fint när man ser dom på stan och nu är man en av dom :) Förhoppningsvis tycker andra likadant när man nu själv går på stan med sin mage haha :)
    Tankte pa det senast igar! Hur vanliga folk ar och vilka leenden man far av framanden nar man kommer gaende! Sant gillar vi!
  • Emmelinan

Igar blev det ihop-montering av mobler och pysslande med vagg-dekoration nastan hela dagen!

Blev valdigt nojd med resultatet! Sa har ser det ut i lillans del av sovrummet an sa lange (dalig bildkvalite, de ar tagna pa kvallen med iphone-kameran...)

Raknade dock inte med gardinerna som ska aka upp nar de torkat fardigt efter tvatten... men blir det heltok sa funkar det anda eftersom det ar vagg-stickers som latt gar att flytta pa!

• Emmelinan
    ana86 skrev 2011-01-24 16:12:07 följande:
    Emmelinan jättefint har ni gjort det i hennes lilla hörna :) Jag är nyfiken på detta med väggstickers...vet inte riktigt hur det fungerar, vi har ju tapeter i alla rum förrutom hallen (o badrummet såklart) där det är målat.
    Har ni något tips på hur man kan göra en mysig liten hörna till våran bebbe? Kommer ju också ha spjälisen bredvid våran men det blir en tom vägg där som man kanske kan göra nåt roligt med :)
    Kom gärna med förslag då jag är tom på idéer just nu.
    TACK!

Pa paketet star det "decorate in a minute!" -- det var ju liiiite att ta i, maste jag saga... Det tog mig ca 2 timmar att fordela och bestamma vart varje sticker skulle sitta (for varje litet enskilt lov ar ju en individuell sticker/klistermarke. Vilket visserligen ar roligare for da kan man ju valja PRECIS vart man vill ha vad! Men en minut tar det INTE! )

Jag snubblade over de har pa Target (en butikkedja har i USA) for nagra manader sedan. De fanns i alla mojliga farger och stilar! Jattekul! Men jag ALSKAR trad och lov och ugglor, sa den har var lixom bara ett MASTE!

Det ar MYCKET finare i verkligheten och pa dagen nar det ar ljust (det ar ett valdigt ljust rum)!

Jag tycker det ar sa smart med dessa klistermarken eftersom vi inte garna gor hal i vaggen i onodan och sa kanns det bara sa smidigt att lattja runt lite med dekorationen! Du kan ju googla och se om du hittar nagot som du gillar!
  • Emmelinan
    Allaheterkarlsson skrev 2011-01-24 16:13:36 följande:
    Jättefin hörna! Mysigt Glad Där kommer eran bebis säkert sova gott Glad
    Tack! Ja, jag hoppas det! {#emotions_dlg.flower} (jag sov gott dar bredvid i natt iaf! Vaknade till emellanat och log for mig sjalv nar jag sag siluetterna av mobler och vagg-dekoration.
  • Emmelinan
    Emmelinan skrev 2011-01-24 16:20:53 följande:
    Jag tycker det ar sa smart med dessa klistermarken eftersom vi inte garna gor hal i vaggen i onodan och sa kanns det bara sa smidigt att lattja runt lite med dekorationen! Du kan ju googla och se om du hittar nagot som du gillar!
    och satter man de lite snett eller vill flytta pa dem, sa drar man bara av dem och satter om dem dar/hur man vill ha dem istallet! Supersmidigt!
  • Emmelinan
    ana86 skrev 2011-01-24 17:06:38 följande:
    Ja det är säkert ännu bättre , då får man ju se bilderna i verkligheten med , inte alltid det är så fint som det framstår på nätet....och så mer att välja mellan..:)
    Dar kanske du oxa kan hitta nagot tips till dina tapeter?
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.