Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Sopp.... Jag hade visst fragat fler ganger an jag trott... Nagonstans har ju nagon matt fel... Det forsta och det tredje ar matt av min ordinarie BM, det andra ar matt av en som jag specifikt fragade hur det kunde vara MINDRE den har gangen an sist! Men hon kunde absolut inte fa upp det till 37 cm... Det tredje mattet ar matt av ordinarie BM som alltsa fick det till samma som dryga manaden tidigare... och det sista (nu i Torsdags) ar matt av ytterligare en (tredje) BM, sa de tycks ju mata lite olika... Men oavsett vilket sa ligger ju min bebis iaf OVER den oversta kurvan (och enligt "majoriteten" av matningarna ganska sa mycket!!)
oooo, vilken fin giraff!!! Har sett nagot liknande tidigare UTAN tillhorande monster dar jag forsokte mig pa att gora en pa tu man hand -- gick sa dar... Men har finns ju monster och allt!
TACK!!! Den ska absolut virkas har! (aven om jag latt/snabbt blir uttrakad av bara fasta maskor fram och tillbaka...). Blev den 60 cm trots 4mm nal?... Hrm... Funderar pa det garn jag har som jag garna velat virka i... men da blir ju giraffen narmare en meter... Hur tjockt garn har du anvant? Vad ar rekommenadationerna for det garnet, vet du det?
Nu vaxer magen i rekordfart!!!
Idag 37+2
Helsingborg: Hur gick forlossningen?