Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Idag 28+6
    Viktuppgang 7 kg

• Emmelinan

En liten jamforelse fran 18+6 till idag 28+6... Trodde magen skulle sjunka... tycker min har hojts!...

(har liknande klader pa mig bara for att det ska se "lika" ut varje gang. )

Forst tyckte jag det var skoj att jamfora!... Men nu kanner jag mig som varldens tjock-smock! Hahaha! Betyder detta att jag kommer vara minst dubbelt sa stor om ytterligare 10 veckor? (da onskar jag mig sjalv stort lycka till nar det galler att boja mig for att plocka hundbajs under promenaderna!... )

• Emmelinan
    danosani skrev 2011-01-27 16:34:28 följande:
    Längesen jag tittade in här nu!
    Superfina UL-bilder, bebishörnor och magar förstås!
    Stort grattis till förlovningen Patetiskanka!

Emmelinan, superfina stickers! Vaaaar är de ifrån? *kastar mig på luren till min syster som agerar inköpare-i-USA* Haha

Vad kul att du gillar!! De ar ifran en butik som heter Target (du kan kolla online www.target.com).
  • Emmelinan
    C0211 skrev 2011-01-27 16:13:43 följande:
    Haha...
    Jag har redan nu problem att få upp saker från golvet/marken - så jag är impad över att du i nuläget kan plocka bajs Skrattande
    Hehe! Nar jag var hos BM sist sa tappade jag jackan pa golvet nar jag skulle ga in och skoterskan bojde sig automatiskt ner for att plocka upp, men jag hade redan fatt upp den! "Oj, det dar kommer du inte kunna gora lange till!" -- "Nej, jag far passa pa medan jag fortfarande kan!"

Men jag MASTE plocka bajs! Har ju lixom inget annat val! Fast imorse nar jag kom in fran morgonrundan och skulle torka av hela hunden som var dyngsur av all sno, kande jag mig allt annat an smidig!!... Sa ja, snart far maken ta over samtliga promenader!
  • Emmelinan
    danosani skrev 2011-01-27 16:44:25 följande:
    Oh tack, ska genast kollas upp och beställas Sist vi hälsade på over there så gick jag och mamma i TYP 3 timmar på Target och Wal-Mart... Varje dag
    ALSKAR bada de affarerna! Kan oxa ga dar i timmar. Men Walmart ligger lite langre bort an Target sa Target blir oftare! Target har massa olika sana dar vagg-stickers! Jattekul att kolla!
  • Emmelinan
    needtobreathe skrev 2011-01-27 18:31:11 följande:

Pluppe;

Jääättefint skötbord! Vi har samma men vi tänkte måla vårat svart istället :) Vart hittade du tyget nånstans? Har också letat efter sånt då vi har mycket annat med stjärnor på och vill ha lite "rockigare" stil..

Emmelinan; Ååh vilken fin mage! :D

Ooo, tack!!
  • Emmelinan
    MissLis skrev 2011-01-27 21:44:40 följande:
    Haha, vad roligt! Alltid när jag tar kort på magen (alltså håller ut armen och knäpper) så har mina armar en tendens att bli vedervärdigt fula; riktiga tant-armar! Så det är det första som redigeras bort på mina bilder
    Hahaha! Pa mina bilder oxa!
  • Emmelinan
    Ida Marie skrev 2011-01-30 15:14:31 följande:

köpte allt detta för 500:- :)
    Wow, pa blocket, eller ar det nytt? Vilket fint gym! Allt var jattefint!
  • Emmelinan
    Ida Marie skrev 2011-01-30 21:04:22 följande:
    Nej på blocket... men är nästan som nytt!!! :) Ja gymmet har små mumintroll... gulligt :)
    Ja, det ser jag ju forst nu -- att det ar sma mumintroll pa!! Nu blev den ANNU finare!!! ALSKAR mumin (aven om jag som barn tyckte att de var ganska trakiga... de var sa sega nar de pratade... )
  • Emmelinan

Herjazz: Vad fin vagn!! Sa frasch!! Ser ut att vara i ypperligt skick! Ar den lika frasch som den ser ut?

(Vad fick du ge for den?)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.