Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Sa gulligt QT! Vart har du kopt strumpbyxorna?

Tack for tipset forresten... jag tankte pa det for en tid sedan att hur ska man veta vilka sorters klader man kommer tycker ar smidigast att anvanda. Omlott-bodys kanns ju smidigt, medans de man trar over huvudet kanns mindre smidiga... men jag har ju ingen erfarenhet med sa sma bebisar...

• Emmelinan
    Amariea skrev 2010-12-17 16:58:57 följande:
    Kul att se någon som är precis lika långt gången som mig och också väntar första barnet. Har fått kommentarer om att jag är så stor men jag tycker att vi är ungefär lika stora så det känns bra. Glad
    Far jag seeeee!? Jag tycker jag ser MYCKET storre ut med klader pa! Min man tycker inte jag ser sa stor ut men att jag ABSOLUT ser gravid ut!! (som tur ar tycker han att jag ar jattefin och har "gravidlyster"! *puh!* )
  • Emmelinan
    danosani skrev 2010-12-17 17:09:36 följande:
    Fina ni är! Haha Emmelinan, tänkte idag att det var länge sen du la upp en bild (precis som jag). Ska försöka få till en ikväll! Inte tagit sen 18+5.. är ju 22+5 nu *skäms*
    Hehe. Ja, jag glommer ta bild nar det val ar dags (vill garna ta samma dag varje vecka, vilket skulle varit igar, men men... jag har inte vaxt sa markvart over natten... ). Ja, nu vill jag se bilder pa dig, det hander ju (val?) mycket pa fyra veckor?!
  • Emmelinan

Min man ska fa den dar mossan med "I <3 dad" och "tillhorande" body med samma text av var bebis i julklapp! *japp, sa lojlig ar jag!*

• Emmelinan

Herjazz: ... Och jag fattar som vanligt ingenting... *förlåååååt* Vill du förklara vart är vad för jag ser uppenbarligen bilden på fel sätt... *skäms*

• Emmelinan
    Amariea skrev 2010-12-18 09:58:36 följande:
    Jag ser också större ut med kläder på. Fick en kommentar från min frissa att jag såg stor ut för att vara i v. 24. Vet inte om du ser något på den här bilden (håller armen lite fel såg jag efteråt) men det är iallafall v. 23+1 på den. Glad

Joda, visst ser man! Ja, vi var ju ganska sa exakt lika stora tycker jag! Vet du vad det blir? Jag gissar pa flicka!
  • Emmelinan

Alltså jag fattar inte det hör med SF-mått... Trodde man kunde se lite åt vilket håll man skulle liggs på genom att titta på magen, men det går alltså inte då?...

Fiiiiina kläder QT!! Och Fiiiin mage Miraclee!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.