Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:47:23 följande:
    det till höger är benen :D det är svårt att förklara... om du tittar så ser du tom rumphålet :) haha..
    NUUUU ser jag, nu fattar jag hur han ligger! =)
  • Emmelinan
    Tozz82 skrev 2010-11-04 23:11:31 följande:
    hahah ja jag tänkte de.. lät liiite fel o göra det runt v 30 :D
    Hehe, ja, ibland blir det fel. =) Tror jag fortfarande tankte i veckor eftersom jag raknat det som 2 veckor och sen plotsligt borjade jag rakna i dagar, da blev det helsnurr! ;o)
  • Emmelinan

AnnaOctavia: Vilken toppenbild! =) Sa dr med sakerhet att det var en pojke? (jag bara undrar hur de egentligen sager detta... om det ar mer eller mindre garanterat) Ser ut som han suger pa tarna! Hjärta

• Emmelinan

For varje UL bild jag ser langtar jag ANNU mer till pa tisdag da det ANTLIGEN ar dags for oss!!! =)

SAAAA fina bilder Texx82, Allic02, Jeans och Patetiskanka!

• Emmelinan
    J o a n n a skrev 2010-11-15 17:49:25 följande:

Tillbaka från UL!! Allt såg bra ut *pust* En livlig liten rackare. Mina misstankar bekräftades och det blir en pöjk! =D Åh, va lycklig lite ultraljud kan göra en!
    Nu ska det firas med mumisg mat och lite tårta efter!
    WOHOO!!! GRATTIS!!! Jag har vantat med spanning!!!

Imorgon blir det min tur!

... undrar om min gissning blir ratt...., jag har inte varit lika stensaker pa sista tiden som jag var i borjan...
  • Emmelinan

Nu ar vi oxa tillbaka fran ett lyckat RUL!
    Hon var lite blyg men vi fick tydligt se de tre strecken och hon sa att hon garna hade velat ha benen lite mer isar for att kunna ge ett 100% sakert svar, men hon sa att hon ar 75% saker pa att det ar en FLICKA!!! (som jag gissade fran borjan!)

Hon lag och svalde vatten eller gaspade! Hjärta vilket var supersott/haftigt att se live (har ser det nog mer ut som att hon ligger och snarkar... )

Hon

Verkligen allt kollades in! Har ser man alla fyra fingrar och en tumme pa vanstra handen!

• Emmelinan

(det var alltsa bebis-liten som var blyg... Hanvisar till "hon" nar jag pratar om bade bebis och BM...)

• Emmelinan
    miraclee skrev 2010-11-16 17:29:33 följande:
    ÅÅÅH GRAATTIS!!! Magkänslan är grym ;) Man ska lita på den! ;D Har du ingen bild där man ser det?! Könet alltså :D
    Jag ONSKAR att jag fragat om jag kunde fa med mig den bilden hem dar man sag de tre strecken! Men man blir ju som smor i hjarnan nar man val ar dar. Sitter bara och ler fanigt...

Mannen min ar mindre nojd... Han tycker att efter denna enorma nedrakning till dagen D sa skulle vi fa ett 100% svar. Han vill hellre ha inget svar an ett pa 75%... Obestämd Han vill boka tid till kons-UL men jag vet inte riktigt hur det gar till har i staterna...
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.