Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

ÅzaLu skrev 2010-09-08 09:25:32 följande:
    .vår lille Isaac har tittat ut till oss... han kom i lärdags den 4 september då jag blev akut dålig i havandeskapsförgitning... så det blev akut snitt, han var 53 lång o vägde 3630 vid ankomst !!, vi ligger ff innne på sjukan, får se när jag får åka hem... har legat på intensiv vård avd två dagar men är nu på vad o tar igen mig
    Grattis till lillkillen och sköt om er!!
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-09-09 10:39:09 följande:
    Ang. träffen i Klippan imorgon - eftersom att 071020 hoppat av och jag ligger sjuk i feber och förkylning så kanske vi kunde skjuta på den? Inte ställa in, det är så trist, men bara skjuta fram den? Vad tror ni?
    Jag är på vid ett senare tillfälle, lyckades inte få till barnvakt den här gången juh
  • EllaAnette
    norgesessan skrev 2010-09-10 16:42:13 följande:

Ni nya (och gamla som vill, men har missat)

Vi har en grupp på FB om någon vill vara med

Den är halvhemlig, så inbjudan krävs. Hojta till här eller via inbox så addar jag er.

Hojt ;) Hänger gärna på gruppen på FB
  • EllaAnette
    ÅzaLu skrev 2010-09-10 18:13:33 följande:

hejsan nu har vi äntligen fått komma hem från BB.... här är en bild på vårt underverk =)
    Grattis till guldklimpen!! Hoppas ni mår bra båda två!
  • EllaAnette
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-12 08:47:58 följande:

Hejsan

Nu e vi hemma igen.. Max föddes i torsdes 14.23, å allt gick jättebra, helt fantastisk förlossning... känns som jag skulle kunna föda tjugo barn till haha om det gått till så!! Bästa av tre födslar...
    Ni kan tro att han har två stolta storebroser som ska vara med hela tiden =)

Hur går det med träffar runt Helsingborg??? Hade varit kul att träffas med barn tycker jag, kanske hemma hos någon eller nåt sånt...

Ha en bra dag allihopa

Grattis till lillkillen=)
    Inga träffar bokade i/runt Helsingborg än, min flicka lämnade förslag om Busfabriken för ettt tag sen men ännu ingen som nappat på det.
  • EllaAnette
    hallencreutz89 skrev 2010-09-17 11:19:38 följande:
    Ja alltså ni är säkert jättesnälla jag är mer rädd för att ni inte ska tycka jag verkar treblig för ibland verkar jag nog rätt dissig för jag inte vet vad jag ska säga till folk
    Hej
    och välkommen till tråden. Så kan nog många känna ibland men jag förklarar det med att jag är tyst tills jag vet var jag har folk och har jag inget att säga så låter jag bli...Har bara bra erfarenheter av tjejerna här iaf, ge det en chans!
  • EllaAnette
    Anna o Leia skrev 2010-09-17 11:30:10 följande:
    Halloj! Tyckte detta lät som en skojjig tråd! Har dock inte läst igenom heela tråden men HEJ på er iallafall
    Välkommen hit!
  • EllaAnette
    hallencreutz89 skrev 2010-09-17 16:02:26 följande:
    tack tack

För mig är det mer att jag tycker det känns så konstlat att småprata så när folk sitter och frågar mig saker om mitt liv så känns det så dumt att hela tiden sitta och säha "och du då?" för det känns då som om man bara frågar tillbaks för man ska fråga tillbaks och så har jag en tendens att låta aggressiv när jag försöker föra samtal för av någon anledning så får jag en ton som låter mer som polisförhör än intresse näör jag börjar fråga var någon bor eller var den jobbar med. Fast det är nog för jag är mer intresserad av vem personen är snarare än var den bor och jobbar med så därför så kommer inte småprat så naturligt för mig för jag vill mer in på djupet
    mmmm men småpratet som kan vara så svårt att få till på okonstlat sätt kan många gånger vara inkörsporten till att inse att man har något gemensamt, att man har liknande intressen eller brinner för samma frågor.
    Det är ju dessutom ganska naturligt att man vill ha svar på samma frågor som man själv just svarat på, även om det kan kännas som att man frågar för att vara artig eller för att det förväntas av en.
    Samtalande är en konst och något man måste öva sig i om man inte tillhör den grupp som verkar kunna det från födseln, alla är vi ju olika...
  • EllaAnette
    Mysmamma70 skrev 2010-09-17 17:14:07 följande:
    Hej på er,

jag behöver också ära känna lite nya goa tjejkompisar i Skåne

Vi bor på vischan mellan Eslöv och Höör, är nyinflyttade och de flesta av våra vänner bor långt ifrån oss.

Jag har två tonåringar -96 och -97 och en son -09 och så en dotter i magen BF 25 dec!
    Välkommen till tråden och grattis till den fina julklappen =)
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-09-19 15:50:19 följande:
    Kul med så många nya i gruppen :)
    Synd att jag missade middagen igår, men min fina mormor firade sin 65-årsdag så då får man prioritera. Skulle det bli nån träff i Helsingborg snart eller har det runnit ut i sanden?
    det har nog stannat upp i eventuell planering för träff i Helsingborg men om fler är sugna så är jag på både med och utan barn.
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!