tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Nu e jag på väg till förlossningen för igångsättning, så nu hör ni inte av mig på några dagar... men uppdaterar er så fort jag e hemma igen =)
Ha det så bra alla
Idag fick vi veta att vår lilla tjej och min livmoder har vuxit så fort att magmåttet visade att jag skulle vara 3-4 veckor längre fram än jag egentligen är Jag är fortfarande i vecka 24, eftersom vi vart på 3 UL så bör det vara säkert, men lilltjejan växer fort! Jag hade misstänkt det också eftersom sparkarna känns mycket högre ovanför naveln än vad som är "normalt" för v 24 och idag fick vi det då bekräftat. Skönt att hon växer! Vi fick höra hennes hjärtljud för första gången också, helt otroligt och hon sparkade dopplern två rejäla gånger
Vi fick också veta att vi har BF JULAFTON istället för juldagen, det hade de tydligen kommit fram till på sista UL men inte sagt till oss då.
Halloj allihopa
Hösten smyger sig sakta men säkert på och dottern min längtar efter ett besök på Busfabriken i Helsingborg. Är det någon mer som känner så??
Hade varit skoj att få ihop ett gäng som kan fika och snacka bort en stund medan barnen leker av sig =)
Oh HJÄLP hur ska man hålla reda på er alla här inne? Hej jag heter Andrea & väntar mitt första barn runt den 28.e januari. Ok, nu lät det som om man var med i AA =)
Facebook någon?
vill så gärna lära känna fler är hemma och är mammaledig och de är lite tråkigt när man är ny i en stad eller i ett län hehe