Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-30 11:44:14 följande:
    Hej

Nu e jag på väg till förlossningen för igångsättning, så nu hör ni inte av mig på några dagar... men uppdaterar er så fort jag e hemma igen =)

Ha det så bra alla
    Lycka till!!
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-08-30 14:02:35 följande:

Idag fick vi veta att vår lilla tjej och min livmoder har vuxit så fort att magmåttet visade att jag skulle vara 3-4 veckor längre fram än jag egentligen är Förvånad Jag är fortfarande i vecka 24, eftersom vi vart på 3 UL så bör det vara säkert, men lilltjejan växer fort! Jag hade misstänkt det också eftersom sparkarna känns mycket högre ovanför naveln än vad som är "normalt" för v 24 och idag fick vi det då bekräftat. Skönt att hon växer! Vi fick höra hennes hjärtljud för första gången också, helt otroligt och hon sparkade dopplern två rejäla gånger Flört

Vi fick också veta att vi har BF JULAFTON istället för juldagen, det hade de tydligen kommit fram till på sista UL men inte sagt till oss då.

Bättre julklapp kan man väl knappast få =)
  • EllaAnette

Halloj allihopa
    Hösten smyger sig sakta men säkert på och dottern min längtar efter ett besök på Busfabriken i Helsingborg. Är det någon mer som känner så??
    Hade varit skoj att få ihop ett gäng som kan fika och snacka bort en stund medan barnen leker av sig =)

• EllaAnette
    ladyA skrev 2010-09-06 12:50:18 följande:

Oh HJÄLP hur ska man hålla reda på er alla här inne? Hej jag heter Andrea & väntar mitt första barn runt den 28.e januari. Ok, nu lät det som om man var med i AA =)

Välkommen hit till oss =) Vi är många i tråden och alla är olika aktiva, lika svårt för alla att hålla koll på vem som är vem och som säger vad ;)
    Det ger sig med tiden...
  • EllaAnette
    agda06 skrev 2010-09-06 15:52:17 följande:
    Finns här någong/många från Helsingborg?

Känner mig nyinflyttad här i stan, känner inte så många. Hade varit kul att få hänga med i denna tråden!
    Vi bor strax utanför Helsingborg  och väntar vårt 2 barn i januari.

Välkommen till tråden förresten!
  • EllaAnette
    Mainstage skrev 2010-09-06 16:09:53 följande:

Facebook någon?

vill så gärna lära känna fler är hemma och är mammaledig och de är lite tråkigt när man är ny i en stad eller i ett län Glad hehe

mej hittar du på [email protected]   =)
  • EllaAnette
    Lincon skrev 2010-09-07 10:02:49 följande:
    Hej!

Jag vill gärna vara med i tråden! Bor i Malmö med min sambo och vår son född -07. Jag flyttade hit till Malmö för ung. 5 år sedan, är uppvuxen i Blekinge.

Jag får skriva mer sen, min lektion börjar om 19 minuter!

Ha en bra dag alla!
    mvh/Linda
    Välkommen!
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-09-07 10:38:09 följande:
    Vill bara påminna om Rackis på fredag....

Grekisk Restaurang Klippan. 
    www.rackis.net/ 

Fredan den 10/9

SaraKlippan
    vackert udda
    071020
    nettan87 

Kan ni fortfarande?

Ingen mer som känner sig sugen??  
    jättesugen men får tyvärr ingen barnvakt =(
    Hoppas på fler tillfällen.
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-09-07 10:54:23 följande:
    Men barn är också välkomna!
    Gulligt av dig, men med barn så blir det inte lugnt och skönt och jag får bara dåligt samvete då...kan ta en lekträff vid annat tillfälle, typ efter bebisarna kommit... vi kommer ju gå hemma ungefär samtidigt ;)
  • EllaAnette
    Amanda92 skrev 2010-09-07 13:53:23 följande:
    Hej här ha ni en tjej till som bor i skåne.. Bor i staden Landskrona med min sambo. Vi vänta vårt första barn i december :) Hoppas ja kan få kontakt med någon närma mej Kram :)
    Välkommen till tråden!
    Grattis till väntade bebisen, själv väntar jag min 2:a i januari
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!