ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!
var på GOLDEN CHINA idag,inget trevligt besök!
Vi åt alla buffe min son som e ca 2½ betalade 40 kr (har aldrig varit med om att man en tar betalt av en 2åring) han fick smakprov av div, 1 bläckfiskring, 1 liten biffstrimla, 1 bumbustrimla, 1 kycklingboll, 1 soyaboll och 1 halv dumpling. han var trött och orkade inte äta upp han får då en rejäl avhyvling av restaurangchefen som tycker att han e respektlös och att han bryter mot lagen han fortsätter så här i ca 10 min! sen en liten extra utskällning för att han råkat tappa en dumpling på golvet.
SÅ FÅR MAN JU INTE GÖRA, RESPEKTLÖST MOT KOCKEN! det är hans fel (min son) att han inte ätit upp!!!!! förstå att man blev arg, han ska ju bara hålla käft! jag har ju betalt för skiten och jag har ju betalt för skiten, och jag kan ju inte ge ungen mindre en ett litet smakprov av det han ville ha! hade kanske varit bättre om jag tryckt i honom maten så han spydde?! då hade den ju ätits upp iaf. bråket slutar i att han säger att nästa gång måste han äta upp ALLT på tallriken. Det blir ingen nästa gång pucko! Nä, ni får inte komma tillbaka igen!
Gå inte till GOLDEN CHINA om du inte är hundra på att du och ditt barn orkar äta allt på tallriken!
HATA!!!!
d hade oxå riset och nudlarna ute utan lock eller skyddande tak inte ok i 30 graders värme, inte ok