Inlägg från: Mannen svarar |Visa alla inlägg
  • Mannen svarar

ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!

Hej ni 8 som firade morsdag hos min frus restaurang. Beklagligt att ni känner så utan att nämna varför ni känner så? Jag kommer försvara min fru här och påtala att hon kanhända var sur på er men det var inte taget ur luften. Ni hade barn som kröp på restaurangens golv bland bord och stolar. Min fru var jätterädd att barnet skulle bli skadat, tänk om hon kom med ett lass tallrikar i sin famn och snubblade över barnet så det for illa, eller att en skål med het mat ramlade över barnet på golvet. Hon kanske verkade sur men tro mig hon tänkte endast på barnets bästa och givetvis på er som förälder också. Hon ville göra er lite observant på var barnet fanns. Det var därför hon kom upp till ert bord och påtalade detta, som kanhända kanske vart feltolkat. Restaurangbranschen är ett stressigt yrke ibland kan restaurangen vara helt full med gäster och min fru servar alla människor själv där ilag med kockarna. Jag tycker hon gör ett jättebra jobb men som sagt är det stressigt och man kan inte le åt alla jämt. Vi är alla människor och inte maskiner ,givetvis gör vi alla fel ibland och det ska man inte skämmas över. Jag önskar er varmt välkomna tillbaka så tar vi omtag. Glada hälsningar Per.

Svar på tråden ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!