• fabulous

ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!

var på GOLDEN CHINA idag,inget trevligt besök!
    Vi åt alla buffe min son som e ca 2½ betalade 40 kr (har aldrig varit med om att man en tar betalt av en 2åring) han fick smakprov av div, 1 bläckfiskring, 1 liten biffstrimla, 1 bumbustrimla, 1 kycklingboll, 1 soyaboll och 1 halv dumpling. han var trött och orkade inte äta upp han får då en rejäl avhyvling av restaurangchefen som tycker att han e respektlös  och att han bryter mot lagen han fortsätter så här i ca 10 min! sen en liten extra utskällning för att han råkat tappa en dumpling på golvet.
    SÅ FÅR MAN JU INTE GÖRA, RESPEKTLÖST MOT KOCKEN! det är hans fel (min son) att han inte ätit upp!!!!! förstå att man blev arg, han ska ju bara hålla käft! jag har ju betalt för skiten och jag har ju betalt för skiten, och jag kan ju inte ge ungen mindre en ett litet smakprov av det han ville ha! hade kanske varit bättre om jag tryckt i honom maten så han spydde?! då hade den ju ätits upp iaf. bråket slutar i att han säger att nästa gång måste han äta upp ALLT på tallriken. Det blir ingen nästa gång pucko! Nä, ni får inte komma tillbaka igen!
    Gå inte till GOLDEN CHINA om du inte är hundra på att du och ditt barn orkar äta allt på tallriken!
    HATA!!!!

d hade oxå riset och nudlarna ute utan lock eller skyddande tak inte ok i 30 graders värme, inte ok

• Svar på tråden ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!
  • Ssunshine

men fy fasen vilket bemötande?!

vad sa ni till personen som skällde ut då? >.<
    jag hade blitt skitsur.

veni vidi vici
  • Garderobshylla

What?!

Sen när har man behövt äta upp all mat på restaurang? Vilken jäkla mysko typ!

• Gaalen

Hmm..  Tänkte skriva en kommentar men tappade allt totalt. Är fan helt mållös över att ngn kan bete sig så  Förvånad

• LivL

Vad gjorde/sa ni? Vilken dare!

• Jezamine

hade jag varit su/ni hade jag npg låtit sonen om möjligt smaka av våran mat.Ist för att beställa egen.

Avstängd tills vidare
  • glassen

Det var bland det värsta jag hört. Jag tycker inte någon ska äta på den restaurangen med det bemötandet. Om de inte är serviceinriktade ska de inte ha restaurang och gillar de inte barn får de väl sätta upp en skylt eller nåt. Hoppas du kan sprida ut detta i din vänkrets så alla bojkottar restaurangen och att det sprider sig så de mister alla kunder.

• Lucky

Fy vad otrevligt!
    Var ligger den restaurangen? Har aldrig sett den...

• Wittra

Varför inte bara be fanskapet fara åt skogen och bara lämna detta hemska ställe? Det är såna typer som inte är värd ens tid!

• mkp

Oj, vad trist att läsa. Jag själv har inga dåliga erfarenheter av Golden China utan tycker de gör Uppsalas bästa kinamat. De har alltid varit mycket  trevliga emot oss.

• MikuAndSaraLi

jag ska fanimej gå dit och ta med mej kompisar med barn i samma ålder osm min dotter!
    Har inte tjaffsat med någon på jättelänge och behöver verkligen få skrika av mej mot nåt rikspucko som verkligen BER om det!

Svar på tråden ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!