När det gäller kläder, är jag rätt kräsen och väldigt klädesintresserad, så det skall vara snyggt, men det blir inte några vändor på pop, tycker de har för dyra kläder, när de ändå växer ur dem och bara skall ha dem till dagis.
Johanna är lika klädesintresserad som jag, på gott och ont. Vi väntar på att hon skall få tapetserat nu, så vi kan göra om hennes rum.
Vad jobbar du med Siljelin ? Jag har inte ångest för lämna Thomas med Johanna och hade det inte när hon var bebis heller, och jag började jobba när hon var åtta månader och var iväg på intervjuer när hon var fyra månader, vi bodde i en annan stad då, och då var det så att jag var tvungen att anpassa mig till Thomas flexjobb så då gav han ersättning då jag var på intervjuer. Men tycker det är trist att vara ifrån min familj, skall ju vara iväg från dem i helgen, då hela kören åker till Tallinn och det blir skoj, men samtidigt så är det trist att inte ha Thomas och Johanna med. Johanna är hos morfar och låtsasmormor och Thomas är på kick off med jobbet så alla har sina aktiviteter.
Är rätt trött ochsliten och på torsdag har jag semester och Johanna och jag har en egen dag, vi skall till Sydpoolen och bada och sen på fredag åker jag ut till min pappa och hälsar på och lämnar henne. Han är ledig på fredagar och det är bra. Sen kommer jag hem på måndag och då skall jag till frisören och göra slingor och sen på tisdag har vi en mamma dotter dag till och då vill Johanna gå på bio, får se vad det är för filmer som går.