Jag längtar till jul!!!
Det har kommit mera snö
Jag hoppas att det kommer att bli lite kallare och att vi får mera snö.
Det har kommit mera snö
Lyllos er som ännu har snö Här är den nästan helt borta då vi har haft upp mot 9 plusgrader. Såg nu på SMHI:s hemsida att minusgrader och snöfall är att vänta i nästa vecka. Jag hoppas på det då vi hade nära 3 dm snö som sedan töade bort väldigt fort. I helgen ska jag och sambon nog ner i våran skog för att hämta julgran
Hoppas att ni har haft ett bra julfirande. Själv blev det inget julfirande för mig och min familj förrän igår på juldagen. Jag tillbringande nämligen större delen av julaftonen på akuten med magsmärtor som visade sig vara njursten. När jag väl fick komma hem så gick jag direkt och la mig då jag inte mådde så bra. Resten av familjen åt julmat utan mig. Dessutom spelade dem in Kalle Anka till mig och väntade med att öppna julklappar. Då jag mådde betydligt bättre igår så åt vi julmat till sen lunch, öppnade sedan julklappar och såg sedan på årets julvärd och Kalle. Vi fick även minusgrader och snö lagom till jul.
Då är årets julvärd avslöjad: Babben Larsson
Årets julvärd i år blev David Batra
Hm, fattar heller inte vad grinchar har i en positiv jultråd att göra. Samma sak som i en julgrupp på Facebook där folk ska klaga över att man pratar om julen över hela året. För vissa måste tydligen uttrycka sig att på sommaren minsann kan man ej prata om julen. Varför vara med i en julgrupp om man inte kan prata om julen när som? Eller så blir en del folk rabiata över att det finns personer som redan har julpyntat.
Nåja, åter till årets julvärd: Mark Levengood är väldigt varm och mysig så jag är glad över att han är årets julvärd.
Det snöar hos mig och ligger lite på backen. Däremot så syns gräset fortfarande så det har inte kommit så värst mycket.