Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Jag var inne på ÖoB idag för att kolla lite på Halloweensaker och gick sedan runt i resten av butiken. Plötsligt så tycker jag att jag ser julsaker. Jajamen visst höll dom på att plocka upp julsaker också. Jag hade även lyckats gå förbi lite varukorgar som var fyllda med julsaker. Trodde det skulle dröja lite till innan julsakerna började att dyka upp så glad blev jag. Fanns hur mycket som helst som jag ville ha typ Fick även ett sms idag om att min beställning på Blossa 16 hade kommit. Weeeeeeee

• MissFrost

Kunde inte hålla mig igår så jag öppnade min glögg och till det åt jag pepparkakor som min särbo köpt. Åh himla gott det var med

• MissFrost
    Mama Mia skrev 2016-10-11 12:23:41 följande:
    Inte så heller tydligen. Nån som vet hur man gör på appen på en iPhone, för att lägga upp bilder? Det var iaf 101 idéer, som kom med sitt julpysselnummer

Jag kan se bilderna som du la upp på tidningen.
  • MissFrost
    Mama Mia skrev 2016-10-11 13:51:59 följande:
    Kan du?!! Varför syns dom inte för mig då? Haha, då blev nu rejält bildbombade där. Sorry!

Japp det kan jag, använder mig utav gamla familjeliv. Hehe ingen fara
  • MissFrost

Årets julkalender verkar lovande så den ska nog ses i år Tomte. Förra årets julkalender var si så där. Tittade bara på några avsnitt och kände att den inte var så där julmysig som man vill ha den.

• MissFrost

Här har vi också fått snö i lagom mängd. I vanliga fall brukat inte den första snön tycka upp förrän den första veckan i december  där jag bor men i helgen så kom snön. Det börjar bli dags att spela julmusik, i ett par dagar har "The most wonderful time of the year" snurrat i mitt huvud

Ska slå in lite paket till paketkalendern idag som dottern ska få och sen försöka hitta på vad mer jag ska köpa till paketkalendern. Jag är uppe i sexton stycken än så länge..

Nedräkning pågår också till första julmarknaden som är 18-19 november Tomte

• MissFrost

Endast två veckor kvar till julafton, vart tog tiden vägen?! Känns som vanligt att man inte hunnit med någonting alls. Flört Och snön lyser med sin frånvaro och termometern visar på envisa plusgrader. Idag har det dessutom regnat så det där med julkänslan finns knappt alls. Aja den kommer tids nog Glad

• MissFrost
    Jeska skrev 2016-12-10 00:17:39 följande:
    Vi ska anordna en jul lunch med pyssel tema om en vecka. Jag sitter gärna och pysslar med barnen. Finns det fler som jag och tycker att det är roligt? Hade idé torka igår. Därför skulle jag gärna vilja ha lite tips. Och även om det finns hemsidor. Nu kommer vi va både barn och vuxna. Annars får man väll ringa Ernst :) Han brukar ha fina idéer. Nej då men ös på med tips.
    Detta julpyssel ska jag och dottern göra: 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!