Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Aniiee skrev 2016-08-15 16:59:11 följande:
    Igår kväll hade jag tio julsånger som snurrade i huvudet samtidigt. Det var knappt de fick plats...
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!

• MissFrost

Börjar längta efter lite kyla, jag har kvar en flaska av Per Mobergs glögg som jag börjar bli lite sugen på

• MissFrost
    Klickerträna skrev 2016-09-04 21:28:35 följande:
    Vad gott! Jag var så sugen på att köpa mjuk pepparkaka här om dagen, men lät bli. Kanske blir nåt juligt nästa vecka. Who's to judge!?

Jag fyller år denna månad och jag brukar faktiskt baka mjuk pepparkaka till min födelsedag
  • MissFrost

Såg just på Facebook att i morgon så avslöjas det var årets smak på Blossas årsglögg. Hoppas det blir någon bra smak, tycker senaste åren inte varit någon i min smak.

• MissFrost
    Klickerträna skrev 2016-09-07 02:53:15 följande:
    Mums! Då är det avgjort: imorgon blir det mjuk pepparkaka! - Jag önskar att vi hade kunnat stå för julfirandet hos oss. Men vi har inte plats till gäster. Men så snart vi flyttar till hus kommer jag slåss för att få hålla i julen. Ingen annan högtid är lika viktig för mig. Jag vill så gärna kunna bjuda de andra på riktig julstämning och vintermys.

Det tycker jag du gör rätt i
  • MissFrost
    hjärtat06 skrev 2016-09-08 13:24:17 följande:
    Och idag släpptes nyheten: Årets Blossa glögg har smak av Kråkbär. Undrar hur det smakar??? Och Saturnus har tillsammans med Grenna Polkagriskokeri  skapat en alkoholfri polkagrisglögg, den låter mer som något i min smak

Ska absolut köpa en flaska och testa, snygg flaska dessutom.
  • MissFrost

Idag har jag varit på marknad och köpte julpynt, en tomtemor och en tomtefar vars ansikten inte syns då luvorna är neddragna över ögonen. Jag hade världens beslutsångest vad jag skulle köpa i det marknadsståndet så dotra valde ut dem. Helst hade jag velat köpa allt julpynt som fanns där Om ca två månader är det dags för den första julmarknaden här där jag bor. Längtar som bara den tills dess

• MissFrost

Apropå gröt, årets smak på Juleskum: Tomtegröt och kanelsmak. Den fick en 1:a i betyg på Mitt kök.se. Låter inte särskilt gott men å andra sidan så gillar jag inte skumtomtar

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!