Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Lyssnar på musik med George Michael, låt nr två råkade vara Last Christmas

• MissFrost

Var och handlade på ÖoB igår och såg att det kommit 2 nya jultvålar från Gunry: Vit hyacint och Apelsin & pepparkaka. Båda luktade gott men den Vita hyacinten hade en väldigt stark doft.

• MissFrost
    BossHoss skrev 2017-10-18 10:22:45 följande:
    En av mina favo är polkagris och pepparkaka
    Gillar dem jag med Glad
  • MissFrost
    fluu skrev 2017-10-18 14:11:40 följande:
    Hyacint låter trevligt. Jag har annars haft problem med gunrys juldofter, alla har en bilukt av fytannde kåvepenin smile2.gif
    Haha, flytande Kåvepenin?
  • MissFrost
    Eena skrev 2017-10-18 10:50:42 följande:
    Oj, vad ni är igång och skriver!

Jag har börjat inse att det är hög tid att fixa paketkalender. Någon som har några roliga tips till det? Barnen börjar bli större vilket gör det både lättare och svårare kan jag tycka. Min stora är pojke 9 år och lillasyster 6 år.
    Vänta bara tills ungarna blir tonåringar, ännu svårare att hitta något Flört  Jag har en dotter på 16 år som fått en hel del smink och prydnadssaker de senaste åren. Hon tycker att hon har så det räcker i dem kategorierna. 
  • MissFrost
    Elsis skrev 2017-10-18 15:39:12 följande:
    Och flytande kåvepenin luktar enligt min fyraåring som kattmat...
    Hehe, ungar
  • MissFrost
    fluu skrev 2017-10-18 19:43:23 följande:
    Yup. Som öronbarn är jag mycket bekant med den lukten och smaken smile2.gif Efter att ha ätit alldeles för mycket av den varan som barn så kan jag inte med lukten smile2.gif
  • MissFrost

Idag höll jag på att "svimma" när jag var inne på Åhléns, inte nog att dem höll på att plocka upp julsaker. Jag hittade en hel hylla fylld med olika julchoklad ifrån LIndts: olika chokladkalendrar, chokladparaplyn, chokladbjörnar m.m. sen hittade jag en Yankee Candle-kalender som jag funderade på om jag skulle ta och köpa i år. Sniffade även på Åhléns egna doftljus med juldofter. Ah, hamnade i sjunde julhimmeln . Sen handlade jag några flera saker till dotterns paketkalender: en liten söt snögubbe och 2 magneter med hästar på. Kunde inte heller låta bli att köpa 2 st julkulor med fina motiv på. 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!