Jag längtar till jul!!!
Bara jag som köpt färdigt alla julklappar? Ok, nästan då. 2 kvar I år är jag ute i god tid.
Bara jag som köpt färdigt alla julklappar? Ok, nästan då. 2 kvar I år är jag ute i god tid.
Oj... Gjorde en insats igår och nu idag på lunchen och plötsligt är jag klar med julklapparna. Skönt fast samtidigt snopet... Får kanske komplettera med något litet till nån...
Nästa fokus är att se till att allt är inslaget och börja fundera på rim. Sen måste jag köpa nya kulor till granen också "Tyvärr" hamnade mina gamla hos exet när vi separerade!
Jaha, nu är tråden fäst igen....
Här finns ingen snö i sikte. Börjar mentalt ställa in mig på en grön jul Men nu har vi iaf en pepparkaksborg
Åhhh. Jag är så avundsjuk! Jag vill också ha snö!!
Har nån här tips på en bra termometer för godiskok? Jag har en men den visar ibland för låg temp. vilket gör att det skiter sig....
Analog eller digital?
Analog: Tala Sockertermometer
Digital: Mingle Sunartis
Båda är bra, men den analoga går bara 40-200, den digitala går -45 - 200, så jag skulle satsa på den digitala om du vill mäta andra saker också. DOCK kan man inte ha någondera i ugnen.
Finns hos bagaren och kocken.
Jaha, jag är ju då inte klar med mina julklappar ännu. Är nästan klar. Men har några till barnen kvar. Både mina och även kusiner till barnen.
Tjej snart 2 år.
Tjejer 3½ år.
Kille 6 år (något litet bara)
Behöver även tips till okänd tomte. Eller ja, en herre i 50 års åldern. Men det är grannen så vi känner inte honom så väl för att veta vad han gillar. Jo, han gillar skog och bilar.
Åh, vad tidiga alla är med granen! Blir alldeles avundsjuk. Jag får hem barnen på söndag och har lovat att vi då ska klä granen tillsammans....