Inlägg från: Eena |Visa alla inlägg
  • Eena

Jag längtar till jul!!!

Jag och sambon ska ha barnvakt första helgen i november och plötsligt fick jag för mig att jag vill åka utomlands bara över helgen. Någon som har koll på London i början av november? Är det redan julskyltat där då?

• Eena

Igår köpte jag först jultidningen, 101 idéer. Så ikväll när jag är gräsänka blir det julmys när barnen lagt sig. Kanske ska leta fram lite glögg också...

• Eena

Jag är så sugen på att hitta juliga påslakan till vår säng i år. Någon som har tips på var man kan beställa fina på nätet?

• Eena

Igår provade jag pågens pepparkaksgifflar. Smakade gifflar med pepparkaksdeg Härligt för en julgottegris som jag. Drack även Loka pepparkaka. Men den tyckte jag var sådär... Inget jag köper igen...

Är sugen på att köpa såna där stora julklappar med ljusslinga i. Är det någon som har tips på såna utan sladd? 

• Eena
    litengunnarolle skrev 2013-10-17 12:30:26 följande:
    Nu snöar det här i Umeå! Stora, fluffiga flingor som singlar mot marken. Fick julkänslor på en gång :)

Va!! Vad avundsjuk jag blev nu... här är det grådassigt och regn
  • Eena
    Koppkaka skrev 2013-10-17 08:59:43 följande:
    Vi har såna, fast med sladd. Blir sååå fint

Var köpte du dem?
  • Eena

Vaknade och hela världen var vit!! Eller nja, det var i alla fall lite snö på gräset

Nu börjar sambon också komma in i rätt tänk. Han var iväg och handlade igår och kom hem med både årets första julmust och glögg

Jag satt igår när jag hade tråkigt på jobbet och letade efter såna där lysande julklappar jag pratade om igår. Hittar inga på Rusta i år och ingen annan stans heller... Om någon får syn på såna när ni surfar runt får ni hjärtans gärna tipsa...   

• Eena
    Pauliina skrev 2013-10-18 17:29:46 följande:

Jotex har sådana paket :) beställde igår :)

Letar och letar på deras hemsida men lyckas inte hitta dem
  • Eena
    Frajda 80 skrev 2013-10-21 08:43:05 följande:

Jag vet inte riktigt om jag förstått rätt med vilka du menar men kanske att du menar dessa:
    www.jotex.se/jotex/julpaket/416860?N=1z13zknZ...
    Ah, ungefär såna. Fast allra helst såna fast större, typ en halvmeter breda som ska stå på golvet i ett mörkt hörn. Fast det kanske bara finns i min fantasi. Men tack ändå, kanske får bli såna istället.
  • Eena

Vihoo! Har precis bokat in att jag ska till Ullared 5/11! Har inte varit där sedan hösten 2010 och ser verkligen fram emot att shoppa loss på julinredning och julklappar

Är det någon som har koll på om de har surfplattor där?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!