Jag längtar till jul!!!
Jag och sambon ska ha barnvakt första helgen i november och plötsligt fick jag för mig att jag vill åka utomlands bara över helgen. Någon som har koll på London i början av november? Är det redan julskyltat där då?
Jag och sambon ska ha barnvakt första helgen i november och plötsligt fick jag för mig att jag vill åka utomlands bara över helgen. Någon som har koll på London i början av november? Är det redan julskyltat där då?
Igår köpte jag först jultidningen, 101 idéer. Så ikväll när jag är gräsänka blir det julmys när barnen lagt sig. Kanske ska leta fram lite glögg också...
Jag är så sugen på att hitta juliga påslakan till vår säng i år. Någon som har tips på var man kan beställa fina på nätet?
Igår provade jag pågens pepparkaksgifflar. Smakade gifflar med pepparkaksdeg Härligt för en julgottegris som jag. Drack även Loka pepparkaka. Men den tyckte jag var sådär... Inget jag köper igen...
Är sugen på att köpa såna där stora julklappar med ljusslinga i. Är det någon som har tips på såna utan sladd?
Vaknade och hela världen var vit!! Eller nja, det var i alla fall lite snö på gräset
Nu börjar sambon också komma in i rätt tänk. Han var iväg och handlade igår och kom hem med både årets första julmust och glögg
Jag satt igår när jag hade tråkigt på jobbet och letade efter såna där lysande julklappar jag pratade om igår. Hittar inga på Rusta i år och ingen annan stans heller... Om någon får syn på såna när ni surfar runt får ni hjärtans gärna tipsa...
Vihoo! Har precis bokat in att jag ska till Ullared 5/11! Har inte varit där sedan hösten 2010 och ser verkligen fram emot att shoppa loss på julinredning och julklappar
Är det någon som har koll på om de har surfplattor där?