Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Happiness - när jag var hos gyn senast hade jag "bara" fått 2 mf, det sista kom månaden där efter, därför var det inte aktuellt med ngn utredning då.. När jag ringde gyn för att kolla mina tsh-värden, sa jag att jag hade fått ett mf till, men sen har vi inte haft ngn kontakt.. avvaktar sommaren tänkte jag.. Vid besöket sa läkaren att allt ser bra ut, ni kommer få erat barn på ett eller annat sätt, o att det finns IVF, men att det kanske inte hjälper om det är just mf man har problem med.. men han lät positiv, så jag försöker hålla fast vid det, även om det är svårt.. Kanske har lite för höga förväntningar på min kropp, fick ju mf i augusti, sen hände inget alls, sen mf i april och maj, cyklerna efter varandra, där efter en vanlig mens.. antar att "grejerna" behöver återhämta sig lite... Men så drygt, hade gärna haft mina efterlängtade barn här nu!!
Men om inget har hänt tills hösten bokar jag ny tid, då blir det nog aktuellt med lite fler undersökningar. Problemet är att jag behöver gå ner en del i vikt också, för att bättra på förutsättningarna.. men det är så svårt, går jättebra ett par veckor, sen kommer den där tanten o så rasar motivtionen ett tag,,,
Gnäll gnäll, nu ska jag packa o bege mig för en dag på sjön
Ha en härlig dag tjejer, ni är fantastiska!!
KRAM