Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Väntan på en liten - välkommen hit! Beklagar att du söker upp en mf-tråd =( Men den här tråden är underbar!
Sugarrush - usch, tråkigt med negativt test! När har du BIM? Jag har iofs blött brunt alla mina graviditeter (men då har alla lett till mf) MEN det finns ju många som har blött mkt och där allt gått bra med! Nej, jag tror inte jag har så mkt symptom, har haft ont i nederdelen av ryggen sen äl, men det är nästan borta nu, tycker jag har liiite spänningar i magen, men kan lika gärna vara mensvärk på g, enda "tydliga" är nog lite yrsel (dock inte känt idag) men anfåddhet - blir anfådd då jag går upp för trappan hemma, o det brukar jag inte bli annars, vet att jag var det när jag var gravid förra gången... Så det får upp hoppet lite, men annars försöker jag göra mitt bästa för att inte hoppas för mkt, utan försöker fokusera på annat. Har städat huset i 3 dagar, varit en hel dag på ikea mm för att få annat att tänka på... Men jag skulle bli otroligt glad om det ville sig för oss den här gången!!
ODD - så skönt att ni plussare kikar in här emellanåt, tack!! Ni inger nog mer hopp än ni kan ana här i tråden, hopp om att vi som är kvar i denna tråd snart ska kunna hänga i er plusstråd i stället!!
Måste bara säga att jag gillar den här tråden som attan - sparar alltid den till sist när jag kollar mina favoriter, liksom för att suga på karamellen lite Bra stämning, underbar förståelse, kompetent hjälp o tips, & alla är så snälla o stöttande - kan inte bli bättre!! Tack tjejer!