Hej flicks!!
Skrev ett jättelångt inlägg som försvann.. klantigt!
GRATTIS Sofy - wow, ni är verkligen fertila du o mannen! Så härligt med plusset, har ju anat det efter vad du skrev tidigare i tråden, men å så kul! Håller tummarna stenhårt för att det ska gå vägen! Ring din läkare det första du gör i morgon o prata med dom, de kanske kan hjälpa dig..
Havsklippan - jag ser också det extra strecket, åh så spännande!! Håller tummarna stenhårt för dig, ser mkt lovande ut vännen!! =) Haglar in plus här ser jag!
Färnevik - lycka till på ul, håller tummarna för dig med!
Längtan - låter som du fått en riktigt bra läkare, skönt för dig att få va hemma o vila, ge kroppen en ordentlig chans.. Skönt med täta kontroller med, håller tummarna hårt hårt för dig med.
Bev- va kul att du kikade in! Jättegrattis till ett fint RUL, måste va fantastiskt att få se, o härligt att ha kommit så långt i graviditeten! Har du fått känna några sparkar ännu? Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle va att ha kommit så långt..
Ego - ringde min gyn i dag, fick tid för första samtalet i mf-utredningen.. Ska dit på måndag, skönt att få komma så snabbt! De gör inga undersökningar eller så, utan får bara träffa läkaren o prata, gå igenom vad som har hänt o så.. Ska ta med sambon, inget måste, men skönt att han är med så vi båda får samma information. Usch, var jättenervös när jag skulle ringa, stooora fjärilar i magen, men det gick bra. Var nog orolig för att jag skulle behöva argumentera för min sak, men det var inga problem som tur var. Vad jag oroar mig över nu är ngt som sköterskan sa, att efter samtalen så får vi se om läkaren kan hjälpa er... Vad gör vi om han inte kan det? Har iofs inte låtit så på honom vid tidigare tillfällen, men kan inte sluta fundera över det nu..
Kommer heller inte från känslan av misslyckande i och med det här samtalet om utredning.. så fånigt, jag vet! Men jag måste överge den romantiska drömmen om att få barn, bara så där spontant ni vet.. Nu är det kliniskt och fakta som gäller, undersökningar o provtagningar... Inte desto sämre barn, absolut inte mindre älskat eller efterlängtat, men romantiskt, nej! Fånigt jag vet, jag hoppas att ni inte "hänger" mig för detta,,, Är nog låg i allmänhet, mensen är på g igen, blir alltid så besviken när det blir så här..
Funderar över en sak - ngn som vet? Jag har BIM den 20, men i dag har jag fått svagt brunrosafärgade flytningar. Sen händer inget på 2-3 dagar, o sen kommer mensen.. Brukar oftast vara så här. Någon som har en aning om varför? Det känns som om ägget/embryot inte får en chans, eftersom jag börjar "blöda" flera dagar innan eg BIM..
Ursäkta för det negativa slutet på mitt inlägg! Avslutar med ett stort GRATTIS till nyblivna plussare, o en j´kla lyckospark i baken för er andra, både redan gravida o aspiranter!!!
Kram mimmi