Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT79 - ja jag tror jag förstår.. När du fick nästan fullt utslag på ÄL o även svagt på gravtest - var du gravid då eller var det efter mf? Jag får svagt utslag på Testlagrets gravtest (stickorna), tycker inte att det har blivit starkare de senaste 4 dagarna... Ngn som vet om styrkan på teststrecket har ngn betydelse?? Men - behöver nog inte fundera över detta mer snart.. Har börjat få bruntonade flytningar och deppkänsla (pms) så jag antar att mensen strax är här.. Var ändå väntat - vem har sån tur att man blir gravid direkt efter mf?? Då verkar ju iaf mensen vara igång som den ska... Någon som har koll på om man kan få positivt på gravtest ngra dagar innan BIM och att det ändå inte betyder att ngt litet har fäst? (Även om det senare kan leda till mf..) Jag har ju fått utslag på flera (massor!!) med tester, så har uteslutit så kallade spökstreck iaf, för det verkar man bara kunna få på enstaka test, eller? Gah, att detta med att få barn ska vara såå svårt! Blir less o trött... Ursäkta allt gnäll - är inte meningen att få er andra på dåligt humör!