Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Arrrghhh!! Inget utslag på stickorna den här morgonen heller... ska det här blir en ny 40-dagars cykel?! :(((
Arrrghhh!! Inget utslag på stickorna den här morgonen heller... ska det här blir en ny 40-dagars cykel?! :(((
Tråkigt med mensen Pixan! jag kommer nog med dig över till februari tror jag, SoMa jag håller mina tummar för att din mensvärk är nått annat!
Hej tjejer,
Atti det gör ont i mig att läsa dina rader, skickar en massa kramar åt ditt håll. Ta hand om er nu och fundera över hur ni vill göra. Sånt här sliter ju på relationen och ibland glömmer man kanske att uppskatta det man redan har för att man fokuserar så mkt på vad man vill ha. KRAAAM!
SoMa trist att både mens och plus uteblir, hoppas plusset kommer snart!
Ego, något har hänt med min ägglossning om det är bara rosenroten som fuckar upp allt eller om det är nått annat. Min cykel har ju pendlat mellan 25-41 dagar nu, det stöööör mig.
Jag undrar lite över äggreserver och om det kan vara så att jag helt enkelt inte ägglossar varje månad längre?? Är så himla ledsen, känner mig otillräcklig och okvinnlig och en massa andra ord på o...
Ringde läkaren där vi gjorde missfallsutredningen och nästa onsdag har vi en tid där igen. Se om han har nått mer att erbjuda oss i behandlingsväg.
Jag kör vidare med ältester men får absolut inget utslag alls ännu så länge. Bara sååå ledsen just nu.. å bråk blir det med sambon också... fasen.. :((
Jaaa... jag red ju på ridskola tidigare men nu är jag mer inne på att vara medryttare eller kanske tom skaffa egen om man hittar nått bra. Vill ju bara ha feel-good känslan med kompis och komma ut och skogen och mysa lite...
Hej!
STOOOOOORT GRATTIS till Bev och Odd!!! Underbart, det ger hopp!!
Skruttnorpan, lycka till med friskis!
SoMa trist med krånglande kropp... vet precis.. har inte fått nån äl ÄN... arg.. men vad fan hjälper det?! Jag fortsätter köra med mina ältester och varje morgon får jag ett hånfullt svagt streck i ansiktet.... *mummel mutter*
Idag har vi gjort en massa nytta på huset och nu tänker jag slappa! Kanske bio ikväll!
Kram till er alla!