• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-02-22 15:30:47 följande:

men tror ni att  det kan spela någon roll om det var svagt positivt i morse både på cb och testlagrets samma som jag tog i går. Det kan ju bara inte bli positivt i morgon om det inte ökat något sedan i går utan det har snarare minskat. hmm

Jag vill ju sörja med vin i kväll Flört för det var faktist klart och tydligt plus i går medans i dag får man anstränga sig för att se ett positivt streck. Det testet jag tog vid middag kan du bara se strecket om du håller det över en lampa. men kommer nog ta ett testlagrets test till innan kvällen och mitt vin bara för vara säker
    Det var ju nån...hmm.. Odd? Som hade starkare plus på kvällar än mornar.. det har ju egentligen mer med hur koncentrerad urinen är än när på dagen man testar.
  • MCT79

Jag vet också exakt hur det känns.... önskar jag kunde skicka ett plus med posten, med färdig gravidmage och allt! En liten påse illamående och en ryggsäck ömma tuttar!!  En till er var!! Cool

Det enda jag kan säga är att plötsligt händer det... den månad när jag minst av allt trodde jag skulle plussa... så stirrar det där feta plusset mot mig... tror inte jag har fattat riktigt än om jag ska vara ärlig... tror fortfarande att det bara är "för en liten tid".. sen kommer blödningen. Hjärnans sätt att försvara sig kanske?

• MCT79

Gud så underbart det låter SoMa, sol, värme och baaaad!!

Själv har jag träffat en kompis inne i stan idag... alltid lika trevligt att träffa henne... i morrn ska vi fira min syrra som fyllt 30 så jag borde knåpa ihop ett grattiskort till henne....... innan jag somnar..

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-02-26 16:02:37 följande:
    Åhh, lyllos dig, MCT... Jag vill oxå vara gravid och supertrött.
    Ja lite härligt är det ju.... :)
  • MCT79
    FruW skrev 2011-02-27 08:23:40 följande:
    Äntligen är mensen över, är så glad över det, va bara tvungen att meddela er, haha sorry!!

Hoppas ni mår bra alla! Ngn som närmar sig bim?

Bröllopsplanerna går framåt, just nu är det resan som är på tapeten. :) ngn som vet ett bra o billigt hotell på Manhattan??

Stor kram från mig
    Ohh vi bodde på Milford Plaza.. det var helt okej...  Min sambos bror och fru hamnade på New Yorker som ligger preciiis vid Penn Station, det var kanonfint!!!  Åker vi någonsin till New York igen så blir det New Yorker!
  • MCT79

Har inte kikat in här på ett par dar! *blåser grav-baciller på er alla!!*

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-03-02 15:34:12 följande:
    MCT, då grattar även jag till lyckat VUL {#emotions_dlg.flower}, får väl kolla i plustråden jag med.

EGO: Igår tog jag ett äl-test på dag 14, syntes det minsta lilla? ICKE!! Skrikandes Får hoppas att jag kanske hade äl på Gran Canaria eller att den dyker upp snart, vi myser vidare. Fast det känns tröstlöst, min kropp verkar ha fått tuppjuck sen senaste mf:et...

Kram på er!
    Tack SoMa!
    Min kropp var tuppjuckig (!) hela hösten efter mitt mf.. i november fick jag aldrig utslag... i december starkt... i januari inte alls igen... fick pergotime och i väntan på mensen är jag plötsligt gravid?! *paff*

Hoppas din kropp reder ut sig med!!

Mimmi! Tack ska du ha! Missade nog det som skrev där.. men det skrivs myyycket ibland. Vad roligt att bröllopsplanerna går framåt! Förstår hur det känns med kompisar och kollegor och deras magar... man tycker ju att alla har magar och väntar eller precis har fått sina... var man än tittar ser man barnvagnar...
    Jag ser konstigt nog mindre nu...?
  • MCT79
    skruttnorpan skrev 2011-03-03 08:33:09 följande:

SoMa- välkommen hem! Hoppas att semestern var riktigt lyckad! Hoppas att kroppen rättar till sig snart och att allt blir som vanligt!

Slänger också in lite aggressiva gravidbaciller och hoppas på att vi startar en epidemi här inne, haha!

kram

Aggressiva minsann! hahahah!!

Okej, slänger in några superintensiva smittsamma gravbaciller jag med!
  • MCT79
    skruttnorpan skrev 2011-03-03 08:56:01 följande:
    haha, mct- nu jädrans ska vi smitta alla!! gravidepidemivarniiiiing!
    Ja mina är värre än svininfluensan!!  ehmm..  ;)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-03-03 11:26:57 följande:

Hej igen

Jag är super glad nu. På vul såg man 2 st äggblåsor som var 9 mm på höger sida. Och två blåsor som var 10 mm på vänster sida. Så ny tid på tisdag och förhoppningsvis äl ons tors nästa vecka. Nu jäklar måste ni smitta oss ordentligt gärna tvillingar :)

*blååååååååås*
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3