• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mjaaw skrev 2010-12-29 21:50:30 följande:
    Hej tjejer, är tillbaka i Sverige efter en lång och väldigt tröttsam resa ( otroligt kallt här!) Och min mens behagade sig att komma idag för en liten stund senObestämd

Så jag kommer nog hålla mig borta ett litet tag nu ifrån tråden då jag inte har sambon i närheten av mig i några månader framåt, hoppas dom som inte plussat, ska ha kunnat plussat innan jag är tillbaka.

Kram, Jasmin
    Oj hade missat ditt inlägg.... gud vad tråkig! Det måste kännas ännu tyngre när ni nu inte kommer ses på så länge... tusen kramar mjaaw!!! Jag kommer sakna dig! Men du vet var tråden finns när du kommer tillbaka!
  • MCT79

Gudars vilken sötnos!!!  Ohhh!!1  *vill ha!*  Går allt bra? Hur har exet reagerat?

• MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-12-30 13:18:19 följande:
    Han har ju inte sett henne ännu. Födde ju uppe I Jönköping, men ska ner på söndag så hon får träffa sin pappa för första gången. Men han tycker väl att det är tråkigt att han missat förlossningen och så och jag har skickat hon lite bilder och så och han är nyfiken och tycker hon ser fin ut.

Hur går det för dig förresten? Nåt på g?
    Bim på måndag... har varit helt övertygad sista dagarna om att jag är gravid med ilningar och molvärk och ömma bröst.... men idag vet jag inte....  tänker testa på lördag morgon. =)
  • MCT79

Underbart skruttnorpan!! Vilken fantastisk sambo du har som "ställer upp" på våra galna ideér! Hahha! Jag berättade för min sambo och han tyckte inte det var ett dugg konstigt utan hade lätt gjort samma sak säger han! Bra att veta!

Nu håller vi tummarna! Om du hade maxutslag igår så släpper ju ägget idag eller i morgon! Ni får upprepa i morgon igen!

• MCT79

*asgarvar!!!!* När jag läste det mimmi skrev "O jättebra att ni fick både mugg o sked med... " så såg jag framför mig hur skruttnorpans sambo "matar musen"  ....  "eeen sked för mamma....."  "å eeeeen för pappa"

Nu ska jag ta min dragna fantasi och låta er vara ifred! HAHAHAHHAHA!!

• MCT79

Gott nytt år på er!! I morgon bitti tänker jag testa!! Bim-2 då! *HOPPAS*  Vore ju ett kanonsätt att starta året på eller hur!!!

Hoppas ni får en fantastisk kväll med vad ni nu ska göra! Kramar!

• MCT79
    FruW skrev 2010-12-31 13:17:09 följande:

Snuttskorpan - jag kan se dig o sambon om 18 år på första barnets studentskiva, eller ännu längre fram, t ex bröllop, o ska hålla ett tal.. Kära XX, du ska veta vad mamma och jag kämpade för att få dig. Till slut hade vi  inget annat råd än att försöka med en snorsug, inte ens skeden och koppen fungerade... hahaha.. Eller, kanske inte! Tror ni kommer få ett fint plus, efter det här borde ni kvalificerat er tillräckligt för bästa kämparpriset!

MCT heja heja, tror på fint plus för dig snart!!

Stor nyårskram till världens bästa FL-tjejer

Happiness - tack det samma!! =)

Hahahhhahaha!!! Underbar bröllopstal om inte annat!!!
  • MCT79
    Gråter jag tror jag har börjat blöda....redan.  Men åååååååhhhhh!!!
  • MCT79

Googlade på nidblödningar som besatt när jag upptäckte det men det verkar som de kommer lite tidigare.. jag vet inte...
    Utslag på ältest 20 och 21 dec... så äl troligen 22 dec. Iofs... kan stämma kanske...

• MCT79

Jahaja, testade tokvitt i morse... bim-2 tror jag.

*grrr* Jag känner mig fortfarande gravid ju...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3