Pixan, jag har en fin mensvärk, tog panodil nyss men det brukar jag inte behöva göra. Det kan mycket väl ha med rosenroten att göra som sugerrush skriver!
sugarrush skrev 2011-01-04 15:48:52 följande:
Konstig mens, undrar vad det kan ha berott på. Kanske hade rosenroten byggt upp lite extra slemhinnor som skulle ut med denna mensen..? Hoppas bara den tar slut innan ÄL så ni kan sätta igång på nytt!
skruttnorpan skrev 2011-01-04 19:16:55 följande:
Asså, MCT! Vilken härlig beskrivning av fallet!
Var du tillsammans med någon du kunde skratta med då? Eller förskte du lämna scenen som att inget hänt?
Se till att hålla dig i så mycket rörelse du kan nu bara, blir du för stillsittande kommer det ALDRIG släppa! Lite simning/cykel (om du kan sitta) eller crosstrainer brukar göra att det går över lite fortare...Du måste ju se till att vara fräsch för nästa ÄL
Lite roligt att ni säger det, stel är man ju såklart, tog en långpromenad lite sakta här hemma och har stretchat lite granna också.
När jag säger till sambon "det är ju en himla tur att vi inte befinner oss i ägglossningstider!" Vet ni vad han svarar mig?? "jag har hört att det finns sprutor att hämta på apoteket så det hade vi löst ändå...." HAHAHHAHAHA!!!! Lovely!! Vilka underbara sambos vi har!!