Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ja, jag vill med, men det verkar ju inte gå så bra... Gaah! Kan inte pluset ta och försvinna nu när det ändå inte ökar???
Ja, jag vill med, men det verkar ju inte gå så bra... Gaah! Kan inte pluset ta och försvinna nu när det ändå inte ökar???
Mimmi, gullegumman.... Vad snäll du är!
Kram på dig!!
Nej Meh, hoppas det är falskt alarm bara... Men om det inte är det, så gör jag nog dig sällskap, pluset lyste med sin frånvaro imorse.
Ja, det hoppas jag med.. Är skapligt allergisk o nu har ögonen börjat svullna, bli röda o klia järnet, drygt! Tog ett test på dagen igår o då såg det lite starkare ut, tog även ett CB som jag tyckte såg lite starkare ut än häromdagen. Undrar om progesteronen missvisar på morgonen eftersom det följer med i urinen då??? Nån som vet?
Fast oavsett så borde det vara starkare även på morgonen...
Endag, såklart du är välkommen här! Alla är jättestöttande och bra, så vi finns här för dig. Beklagar ditt missfall och hoppas du slipper få fler.
Kram
God morgon! Blankt imorse, men fortf svagt på CB, har dock läst att de ofta ger falska svar, så nu slutar jag med progesteronet så mensen får komma! Är inte så deppad längre, har förlikat mig med situationen nu.
Ieaeva, hoppas det inte kommit nåt mer!
Meh, håller tummarna för dig!
Kram alla!
Mimmi, det tror jag inte att det kan... Undrar hur länge jag får vänta på mensen?
Ieaeva, det går bra den här gången!!!
Själv har jag börjat blöda nu o har vrålont...
Kramar
Hade dock starkare utslag på äl-testet idag än igår, tog bara för att se att de oxå var blanka, skumt... :-/